השר לוין תוקף את בג"ץ: "נשיאות הכנסת יכולה להורות לבג"ץ להתכנס?"

    איתי גדסי 2 Comment on השר לוין תוקף את בג"ץ: "נשיאות הכנסת יכולה להורות לבג"ץ להתכנס?"

    השר יריב לוין תקף את הוראת בג"ץ לכנס את הכנסת, תוך כדי דריסת רגל גסה ודיקטטורית של הרשות השופטת לתוך הרשות המחוקקת: אז מי כאן מנהל את המדינה?

    Tourism Minister Yariv Levin attends a Conference of the 'Besheva' group in Kedem, in the West Bank, on September 5, 2019. Photo by Hillel Maeir/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ???? ??? ??????? ????? ???????? ???? ???? ?? ???????
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הוראת בג"ץ לכנס את הכנסת מחר (שני) לאחר עתירת כחול לבן, והתערבות היועמ"ש בניהול הכנסת, השר יריב לוין תקף הערב (ראשון) את ההתערבות הבוטה כפי שמכונה "הדיקטטורה של בג"ץ", לדבריו "בשקט בשקט, כמעט בלי שמישהו שם לב, מערכת המשפט מתגייסת שוב למען השמאל וכדי להשתלט על הכנסת בדרך אנטי דמוקרטית".

    השר לוין פירט את ההליך, "זה מתחיל עם היועץ המשפטי לממשלה, כן היועץ לממשלה, שלפתע פתאום הופך למומחה לענייני הכנסת ומופיע בבית המשפט עם עמדה מקצועית כביכול, באשר לדרך הנכונה בה צריכה הכנסת לפעול".

    השר לוין תקף את ההתערבות הבוטה: "באיזו מדינה היועץ המשפטי של הרשות המבצעת מתערב באופן עבודת הרשות המחוקקת? נכון, רק בישראל,.

    עוד הוסיף לוין, "אבל זה כמובן עוד לא הכל, ואפילו לא העיקר. הדיון בבג"ץ, או ליתר דיוק ההצגה שסופה ידוע מראש, היא שיא חדש של רמיסת עקרון הפרדת הרשויות. אינספור עתירות חשובות שמובאות בפני בג"צ נדחות ונדחות ללא שום הצדקה", חשף לוין את החד צדדיות והצביעות במסדרונות "היכלי הצדק".

    בסיום דבריו הבהיר לוין את האבסורד הגדול בכל ההליך, "האם מישהו חושב שנשיאות הכנסת יכולה להורות לבג"צ להתכנס ולדון בהן? אז למה בג״צ יכול לקחת לידיו את סמכות ההכרעה בניהול הכנסת? באיזו דמוקרטיה מתרחש דבר כזה?"

    "אז מי כאן באמת הורס את הדמוקרטיה?".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אנחנו צריכים לתת לכחול לבן להרכיב ממשלה עם הרשימה המשותפת . היא תיפול אחרי כמה חודשים .ובכך לרסק את אוסף האנשים חסר הנסיון שקורא לעצמו מפלגת כחול לבן.

      1. איזו דיעה ישנה. אמרו את זה אלפים אחרי ביבי