נסעתם עם חולה קורונה? אפשר לבדוק ברב-קו

    צבי טסלר No Comments on נסעתם עם חולה קורונה? אפשר לבדוק ברב-קו

    היסטוריית הרב-קו תאפשר בדיקה אם חולה קורונה נסע באוטובוס שלכם | עיקבו אחרי פרסומי משרד הבריאות | לא בטוחים שהייתם על אותו הקו -התקשרו למוקד המידע ובידקו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השתמשתם ברב-קו וראיתם פרסום על חולה קורונה שנסע בקו אוטובוס שאתם חוששים שנסעתם בו? שירות חדש של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית מאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית שביצעו נסיעות בכרטיס הרב-קו לקבל מידע על היסטוריית הנסיעות.

    נוסעים שסבורים ששהו עם חולה קורונה בנסיעה באוטובוס, יוכלו לבצע בשיחת טלפון פשוטה השוואה בין נסיעות החולה, שפרסם משרד הבריאות לנסיעות שביצע הנוסע.

    משרד הבריאות מבצע חקירה אפידמיולוגית לכל חולה קורונה ומפרסם לציבור גם את מסלול נסיעותיו של החולה בתחבורה הציבורית.

    נוסעים, החוששים כי נסעו יחד עם חולה הקורונה באותה נסיעה, יוכלו מעתה לבדוק בעזרת היסטוריית הנסיעות שלהם, אם היו באותו קו אוטובוס ובאיזו שעה תיקפו את כרטיס הרב-קו. השירות יינתן לכלל כרטיסי הרב-קו. היסטוריית הנסיעות תינתן עד שבועיים אחורה. הנוסע יקבל את מספר הקו, שעת העלייה שלו לאוטובוס, ושעת העלייה של חולה הקורונה לאוטובוס.

    כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד המידע של משרד התחבורה בטלפון *8787 או למפעיל התחבורה. הנכם מתבקשים למסור את מספר כרטיס הרב-קו שברשותכם ומספר תעודת הזהות.



    0 תגובות