- רדיו קול חי - -

עוברים לג'ל

לקראת חג הפסח, כשהניקיונות תופסים תאוצה, אתם זקוקים יותר מתמיד לפתרון חזק ויעיל במיוחד לטיפול בכביסה.  פרסיל, ג'ל הכביסה המוביל והנמכר ביותר בישראל, מעניק פתרון מקיף לכביסה בוהקת, ריחנית ונקיה, במינימום זמן ומקסימום ביצועים.

הפורמולה העוצמתית של פרסיל מכילה אנזימים ייחודיים המסירים כתמים כבר בטמפרטורה נמוכה של 300 . ג'ל הכביסה של פרסיל מנקה ביעילות, מתמוסס היטב גם בתוכניות כביסה קצרות וחסכוניות ושומר על הבגדים מפני דהייה.

בשנים האחרונות קיים מעבר צרכנים משימוש באבקות כביסה לשימוש בג'ל כביסה. היתרונות של ג'ל כביסה רבים והם אלה המהווים את הסיבה לגידול בצריכתו בארץ ובעולם: ג'ל כביסה יעיל בשימוש בתכניות כביסה קצרות ומנקה היטב גם בתכניות כביסה חסכוניות בטמפ' של 30מעלות. הג'ל שומר על כל סוגי הבדים (צבעוניים ולבנים) מפני דהייה והוא מתמוסס היטב ואינו משאיר שאריות על הבגדים. הג'ל מתאים לשימוש במכונות כביסה חדשות ומספק נוחות שימוש מרבית.

סדרת המוצרים של פרסיל ג'ל מציג מגוון ניחוחות ופתרונות לצרכי כביסה מגוונים: לכביסה לבנה וצבעונית, לכביסה צבעונית, בניחוח כחול מרענן, לבגדי תינוקות ובעלי עור רגיש ולבגדים שחורים וכהים.