לנוכח התפשטות הקורונה: מכבי משיקה 'תור טלפוני'

    עפר גדנקן No Comments on לנוכח התפשטות הקורונה: מכבי משיקה 'תור טלפוני'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כדי להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה, החלו כ-1,500 רופאי משפחה ורופאי ילדים של מכבי שירותי בריאות להעניק ייעוץ מקצועי מקיף ופרטני טלפוני לחברי מכבי, שמהווה למעשה ביקור רופא לכל דבר. ה'ביקור הטלפוני' אצל הרופא מחייב תיאום תור מראש. בתוך מספר יממות כבר נקבעו אלפי תורים.

    מכבי הכריזה על שירות ה'תור הטלפוני' ופתיחת האפשרות לקביעת תורים לייעוצים רפואיים טלפוניים עם אלפי רופאי משפחה וילדים בקופה, כצעד משמעותי במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה.

    על מנת לקבוע תור טלפוני, יש לפנות למוקד "מכבי ללא הפסקה" בטלפון *3555 או באפשרות זימון התורים במערכת הדיגיטלית המותאמת של מכבי שירותי בריאות ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל, ומעניק לו את השירות ככל שיידרש. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

    רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קורא למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות".



    0 תגובות