שר הבריאות מזים את הפרסומים השקריים: "אין כל שחר לדברים"

    איתי גדסי 7 Comment on שר הבריאות מזים את הפרסומים השקריים: "אין כל שחר לדברים"

    בלשכת שר הבריאות מוסרים, בעקבות שקרים שפורסמו לפיהם הורה שר הבריאות שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת כי "לדברים אין כל שחר, מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות. ההיפך הוא הנכון"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פרסומים שקריים בנוגע לפעילות המעבדות בשבת, מלשכת שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן מוסרים: "נדהמנו לראות עם צאת השבת כי במהלך השבת שודרו ידיעות ודיווחים שונים כביכול הורה שר הבריאות שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת. לדברים אלו אין כל שחר. מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות, שכן הן עוסקות בהצלת חיים שמשמעותן פיקוח נפש. ההיפך הוא הנכון, בהוראות שר הבריאות אף הוגדלו מספר הבדיקות והורחבו שעות הפעילות במעבדות השונות".

    בלשכת השר הוסיפו כי "עוד בטרם כניסת השבת, הודענו לכלי התקשורת כי מבחינת משרד הבריאות המעבדות הרפואיות פועלות 24/7 ללא הפסקה. יש לראות בחומרה כי הודעה ברורה זו, לא מנעה מכלי תקשורת רבים, כמו מספר פוליטיקאים, להמשיך להכפיש ולשקר ביודעין, כביכול ניתנה הוראה משר הבריאות 'החרדי', לצמצם את פעילות המעבדות הרפואיות".

    מטעם ליצמן תקפו את מעשיו של יו"ר ישראל ביתנו: "מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגוייסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם. בחר ח"כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה. אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך".

    לסיכום, נמסר: "בעת הזאת, משרד הבריאות ושר הבריאות העומד בראשו, מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב והנהלת המשרד, מחזקים את ידי העובדים והעובדות במעבדות הרפואיות, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים, הרופאים, האחיות, הרוקחים, אנשי מד"א, ארגוני ההתנדבות, וכל מי שעוסק יום ולילה בהצלת חיים למען בריאות אזרחי ישראל. יחד ננצח את המשבר הזה, בעזרת השם".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      למה ליצמן לא תובע דיבה את ליברמן הרשע

    2. 6

      בינינו , מה ליצמן מבין בבריאות ?!

      איזב השכלה יש לו ??
      שיילך להיות שר הדתות ,לא בריאות !!
      כמו שלא הולכים לשאול רב לגבי ניתוח רפואי או להפך , שלא שואלים רופא בהלכות
      אותו דבר
      ההן אדם עושה נזק לציבור שלם

      שיתפטר , וייתן לאנשים עם ידע כמו רופאים, פרופסורים או מדענים לנהל המצב

      1. שר אינו אמור להיות מומחה בתחום משרדו. כמו רופא וכדומה במשרד הבריאות. אלא אמור לקבל החלטות מתוך שילוב נכון של יועצים. וייתכן שרופא פחות טוב. כי הוא צמוד רק לאסכולה אחת.
        במציאות, השר דנן מעורה כמה שנים בעיניני הבריאות בכל הכוח. מעט שרים בעבר ובהוה – כך שקועים בטיפול בענין משרדם.
        כולם מבינים שהוא האיש הנכון במקום הנכון.

      2. בושה וחרפה, לא שווה תגובה.

      3. קצת השכלה בשבילך,
        גם מנכ"ל משרד הבריאות ללא השכלה רפואית, לניהול משרד ממשלתי לא נזקקים לידע מקדים בד"כ אם וכל מה שהוא צריך זה להיות מנהל טוב ומנהיג, וזה מה שהוא. כל השאר נתון לידי מנכ"ל מקצועי ופרופסורים מהשורה הראשונה.
        ואגב, מר לפיד היה שר אוצר.. ללא כל השכלה, אולי עם הסכלה רבה… הוא דווקא היה ממש כסיל ולכן לא הצליח כמו שלא יצליח בכל תפקיד אחר חוץ מדוגמנות וחרטטנות בתקשורת, וגם שם לוחשים לו באוזנייה..

      4. אני לא מבין מה אתה לא הולך לרב לשאול לפני טיפול רפואי ניתוח וכד'? אצלך בתורה לא כתוב שילך אצל חכם ויבקש עליו רחמים ?
        אתה חושב שבעת הזו התורה פשטה רגל? אני לא יודע מי אתה אבל ככל הנראה לא קראת ולא שנית אנא לפני שאתה מגיב חשוב מעט שלא תתבזה ברבים ובלי קשר ליצמן (שגם איתו אין לי כל קשר) מתנהל במשבר הזה נהדר עיין מה קורה במדינות אחרות

    3. 5

      זה לא נכון מה שאתה אומר אדון חיים. ידע תורני כולל ידע בכל התחומים בעולם. בשביל להיות שר לא צריך להתמחות במקצוע כזה או אחר. צריך להיות מנהיג. וליצמן הוא מנהיג גדול ושר מצוין