השר דרעי בקריאה נרגשת: "בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת"

    אתר קול חי 1 Comment on השר דרעי בקריאה נרגשת: "בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת"

    השר דרעי: "מגיפת הקורונה והקשיים העצומים שנכפו עלינו יצרו גם הזדמנות גדולה של ניתוק ממרוץ החיים ותרבות הצריכה התובענית, וחזרה לחיק משפחתנו ולערכים שקצת שכחנו"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אריה דרעי פונה הערב (חמישי) לעם ישראל בקריאה נרגשת: "בשעת החירום הזאת, אני מבקש לשכוח לרגע את הציניות המפורסמת שלנו, ולהתעלות מעל המחלוקות הפוליטיות הרגילות. בבקשה מכם, נסו לרגע לקרוא את דבריי כמות שהם, בלי המסננת הפוליטית הרגילה", פותח דרעי.

    "מגיפת הקורונה והקשיים העצומים שנכפו עלינו יצרו גם הזדמנות גדולה", מאיר השר את הדברים באור קצת אחר "הזדמנות של ניתוק ממרוץ החיים ותרבות הצריכה התובענית, וחזרה לחיק משפחתנו ולערכים שקצת שכחנו. המגיפה וההסתגרות בבתים, עשויים לגרום לנו לעצור לרגע מהטירוף הטכנולוגי שאחז בנו ולהסתכל סביבנו. על הילדים שלנו הזקוקים לתשומת לב, על ההורים שלנו ועל מהות החיים שלנו".

    "בשבת הקרובה", מוסיף דרעי "כולנו נשב בבית סביב משפחתנו האהובה. זו ההזדמנות שלנו להתחבר לבורא עולם על ידי שמירת השבת". דרעי מבקש מהציבור שאינו שומר תורה ומצוות: "בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת. שבת של הדלקת נרות וקידוש, של שולחן שבת משפחתי, פחות מסכים ונסיעה ברכב, פחות עישון ופחות סלולארי, כל אחד לפי כוחו ולפי הרגשתו".

    "אני בטוח ששמירת השבת הזו", אומר השר בביטחון "יחד עם אחדות הלבבות, תביא איתה שמירה והגנה מפני המגיפה, כדברי המשורר: כִּי אֶשְׁמְרָה שַׁבָּת אֵל יִשְׁמְרֵנִי".



    1 תגובות

    מיין תגובות