שר החינוך: "לא נאפשר מצב שמי שעובד בבית לא יקבל שכר"

    איתי גדסי No Comments on שר החינוך: "לא נאפשר מצב שמי שעובד בבית לא יקבל שכר"

    שר החינוך הבהיר לעובדי ההוראה כי הוא ילחם על כך שיקבלו שכר, "אין עבודות חינם, וכולנו מכירים את דעת האוצר שצריך לקזז את ימי הלמידה מרחוק מימי החופש שלכם"

    Israeli minister of Education Rafi Peretz speaks during a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ?? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התפשטות מגיפת הקורונה והשבתת מערכת החינוך וגני הילדים, שלח היום (רביעי) שר החינוך רפי פרץ אגרת למורים ולמנהלים בה הוא מבהיר כי לא יאפשר מצב של למידה מרחוק ללא תשלום.

    השר כתב על ההחלטה להמשיך ללמד מרחוק כי "מתוך תפיסה שמערכת החינוך בישראל היא עמוד השדרה הערכי והיא זו שמאפשרת לנהל שגרה מסויימת, החלטנו להמשיך ככל הניתן במתכונת של למידה מרחוק. בשלשת הימים הראשונים אנחנו חווים הצלחה אדירה במימוש תכנית הלימודים, מאות אלפי כניסות ותלמידים שמצליחים לשמור על שגרה במציאות לא שגרתית. התכנית מוכיחה את עצמה כמוצלחת מאוד".

    לטענות הנשמעות בכלי התקשורת השונים באשר לשכרם של המורים שמלמדים מרחוק מבהיר השר בצורה חד משמעית כי יגן על המורים: "אין עבודות חינם, וכולנו מכירים את דעת האוצר שצריך לקזז את ימי הלמידה מרחוק מימי החופש שלכם. אני רוצה לנצל מכתב זה לאמירה ברורה, לא נאפשר מצב שמי שעובד בבית לא יקבל שכר. הנושא עדיין נידון בין האוצר לבין משרד החינוך, כשבתווך מצטרפים גם ארגוני המורים".

    לסיום הודה השר למורים על עבודתם המושקעת בימים האחרונים גם על רקע המשבר: "מאמין בכם, ובמסירות שלכם, ומודה לכל אחד ואחת מכם על ההשקעה האדירה בימים מיוחדים אלו".



    0 תגובות