בצל משבר הקורונה ותמיכת הערבים בגנץ: הליכוד מזנק – גוש הימין עם 61

    איתי גדסי 12 Comment on בצל משבר הקורונה ותמיכת הערבים בגנץ: הליכוד מזנק – גוש הימין עם 61

    לאור המשבר הגדול שפקד את ישראל וההתנהלות האחראית והנכונה של נתניהו, אל מול ניסיונות הקמת ממשלה בראשות גנץ בקולותיהם של הערבים – תזוזות משמעותיות בין גוש השמאל לימין

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a video conference with European Leaders in order to discuss challenges and cooperation between the countries in dealing with the coronavirus COVID-19, at the Foreign Ministry in Jerusalem, on March 9, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציבור רואה את התנהלות ראש הממשלה כמבוגר האחראי והמנוסה אל מול כחול לבן והליכוד מזנק. בחברת הסקרים דייקרט פלוס ערכו שני סקרים גדולים בשבוע האחרון סביב משבר הקורונה, והתוצאות מצויינות לליכוד ולגוש הימין, לדברי עורכי הסקר, אנחנו מזהים במקביל כי 7 עד 8 מנדטים בכחול לבן (בעיקר מקרב בוחרי חוסן לישראל ותל"ם) מתנגדים נחרצות לחיבור עם הרשימה המשותפת.

    לדברי עורכי הסקר, תמונת המנדטים הזו יציבה עוד מהשבוע שעבר – והיא החלה לאחר שכחול לבן האיצה את מגעיה עם הרשימה המשותפת. ההפתעה הגדולה היא כי 4 מנדטים כבר נטשו את כחול לבן ועברו לליכוד. וזו רק ההתחלה ככל הנראה אם תקום ממשלה בתמיכת המשותפת.

    על האמון בראש הממשלה סביב משבר הקורונה אומרים בדיירקט פלוס, צריך להדגיש ולהוסיף למגמות הללו – כי בסקרים שפרסמנו בימים האחרונים, הממשלה ונתניהו – כמי שמוביל את ניהול המשבר – זוכים (בשלב זה) למספרים גבוהים של אמון על פעילותם. יתכן שיש גם ישראלים שבעקבות הפחד וחוסר הוודאות הכללי מהמצב – מעדיפים את מנהיגותו ונסיונו של נתניהו על פני גנץ בעת הזו. זו נקודה שראוי וצריך להדגיש ככזו שמשפיעה גם היא על תמונת המנדטים.

    בכלל, התופעה של התחזקות הימין מוכרת גם מתקופות קודמות של מצבי חירום, בהם העם מחפש סולידריות ואחדות.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      אנחנו עם יותר 4500 שנה עברנו מגיפות,‏עברנו ‏פרעה עברנו ‏פוגרומים,עברנו חורבן של בית מקדש,‏זה קטן עלינו קורונה,‏מה שהכי מסוכן ויותר ״השמאל״, זה ערב רב,‏שוב רוצים לבנות עגל,‏בתוך עם ישראל,אבל אנחנו לא לשתוק להם.

        1. השמאל מתעסק בטפל ולא בעיקר. נתניהו עסוק להציל את המדינה והשמאל עסוק איך להרכיב ממשלה. זה נראה לכם הגיוני?

        2. השמאל עוסק בטפל ולא בעיקר. נתניהו עסוק איך להציל את המדינה והשמאל עסוק באיך להרכיב ממשלה בימי המגיפה ללא שום היתחשבות במצב המדינה. זה נראה לכם הגיוני?

      1. העם יותר יהודי מפעם

      2. השמאל זה אותו אנשים שהקימו תמדינה וחצי מהמדינה הם חילונים ואינם מאמנים בתי מקדש ועגלים

    2. 11

      ביבי הופך להיות שמעון פרס – ראש ממשלת הסקרים.
      לוזר !

    3. 9

      פשוט, לא יאומן!!! בזמן שכל תושבי מדינת ישראל – ללא יוצא מן הכלל, מתמודדים עם אסון נגיף ה'קורונה' שבלתי פוסק, לםי שעה…, מנהלת מפלגה יהודית ישראלית הקוראת לעצמה: 'כחול לבן'….. משא ומתן עם מפלגות ערביות שקוראות להשמדת מדינת ישראל היהודית והציונית!!! אלו הם אנשים בלצי אחראיים ושקרנים, המשקרים במצח נחושה מול הבטחותיהם לפני הבחירות – אפילו לבוחריהם!!!! בושה וכלימה!!!!!!!!!!

    4. 8

      אני בוגר ישיבה. לטענתם פרזיט שלא שירת בצבא. ויותר טוב משלושה רמטכלים לשעבר שמוכנים ללכת עם תומכים ברורים בטרור וברצח יהודים!. תתביישו לכם וטוב אם תפסיקו להטיף לנו מוסר ובמיוחד לפיד ששיסע ופילג בין יהודים.ועכשיו תומך בממשלה עם תומכי רצח יהודים