אדלשטיין: "אם לא יהיו הסכמות על הוועדות נביא לאישור במליאה"

    איתי גדסי No Comments on אדלשטיין: "אם לא יהיו הסכמות על הוועדות נביא לאישור במליאה"

    יו"ר הכנסת התייחס לנוהלי הבריאות ואמר: "לא אתן לאף אחד לסכן את העובדים של הכנסת, לכן כל חברי הכנסת עם כל הכבוד למעמד הרם שלהם יתכבדו וישמרו בקפדנות על ההנחיות"

    צילום: דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת קיימה היום (שלישי) דיון במתכונת מיוחדת במסגרתה נאמו חברי הכנסת נאומים בני דקה בסבבים של חמישה ח"כים בכל פעם. באופוזיציה ניצלו את הזמן לתקוף את אי הקמתה של הוועדה המסדרת בכנסת, לאור משבר הקורונה והאיסור להתכנס יחד יותר מ-10 אנשים.

    בסיום הדיון התייחס יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין לדברים ואמר: "לגבי הקמת הוועדות, כל היום עסקתי בזה עם כל ראשי הסיעות. תמיד הוועדה המסדרת שקודמת לוועדת הכנסת קמה בהסכמה, והיא צריכה לשקף את הכוחות היחסיים של סיעות שונות, כרגע עדיין אין הסכמה".

    אדלשטיין הביע אופטימיות, "כולי תקווה שאנחנו נגיע להסכמות ואני אומר גם חד משמעית כמו שאמרתי בחדרי, אם לא יהיו הסכמות, עם כל הקושי ועם כל זה שזה עוד לא קרה בתולדות הכנסת, אני אביא את הנושא להכרעת המליאה", הבהיר יו"ר הכנסת.

    "אנחנו לא נישאר בלי ועדה מסדרת כי בלעדיה אי אפשר להקים לא את ועדת הכספים ולא את ועדת החוץ והביטחון הזמנית" אמר יו"ר הכנסת.

    אדלשטיין התייחס להנחיות של משרד הבריאות ואמר, "אני אומר חד משמעית כי שמעתי כאן קולות של חברי כנסת שמתלוננים על ההנחיות, אני נמצא פה לאורך כל הישיבה ואני יכול להיות חשוב ויכול להיות לא חשוב בעיני אנשים, וגם הבריאות שלי כנ"ל. לסכן את העובדים אני לא אתן לאף אחד, לא את מזכירת הכנסת, לא את הרשמים, לא את הסדרנים ולא את אנשי המשמר. לכן כל חברי הכנסת עם כל הכבוד למעמד הרם שלהם יתכבדו וישמרו בקפדנות על ההנחיות".



    0 תגובות