הנשיא מפציר: "מלאו אחר הנחיות הריחוק, זוהי סכנה של ממש"

    איתי גדסי 1 Comment on הנשיא מפציר: "מלאו אחר הנחיות הריחוק, זוהי סכנה של ממש"

    נשיא המדינה פנה לאזרחים בבקשה בהולה להפסיק לנהוג בהנחיות ההשבתה כימי חופשה ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות: "השבתה אינה שבתון, אסור לנו להפוך ימים אלה לימי נופש. זוהי סכנה של ממש!"

    נשיא המדינה ראובן ריבלין צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין פונה לאזרחי ישראל באופן דחוף ונחרץ וומבקש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד שלא להפר אותן ביציאה אל חופי הים, שמורות הטבע והפארקים העירוניים אל התכנסויות.

    "אזרחים יקרים, השבתה אינה שבתון! אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד!", קרא הנשיא והמשיך: "אני יודע היטב שהשהות בבית הסגור אינה קלה כלל וכלל. אני מבין שהילדים זקוקים למרחבים, ושגם אתם ההורים זקוקים לנשימה. על אף כל אלה – אסור לנו להפוך ימים אלה לימי נופש. אני שומע שחופי ארצנו ומסלולי הטיולים מלאים לעייפה. זוהי סכנה של ממש! אני שב ומבקש מכם, מלאו אחר הנחיות הריחוק, הקפידו להתרחק מהתקהלויות – זוהי סכנה של ממש".

    עוד הוסיף הנשיא בסיום דבריו: "יקיריי, בתקופה הקשה הזו, שבה ההתרגשות המיוחדת שמאפיינת את ההכנות לקראת חג הפסח מפנה את מקומה לחשש ולחרדה, אני מבקש לחזק את כולכם ולשלוח תפילות למען שלומם ובריאותם האיתנה של כל אזרחי ישראל. אם נמלא אחר ההנחיות – הן ישמרו עלינו. אורך רוח, נשימה עמוקה – זוהי הרוח שלנו, ואם נשמור עליה – היא תשמור עלינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל כך קשה להגיד השם ישמור עלינו במקום ההנחיות ישמרו עלינו!?