פרטי החקירות האפידמיולוגיות של מספר חולים נוספים

    צבי טסלר 1 Comment on פרטי החקירות האפידמיולוגיות של מספר חולים נוספים

    משרד הבריאות: אלו המקומות בהם שהו כמה מהחולים האחרונים; כל מי שהיה במקומות ובטיסות הנ"ל במועדים שצויינו מתבקש להכנס לבידוד ביתי

    Workers inside a building at Tel HaShomer Hospital which was converted to receive the Israelis who were under quarantine on the cruise ship Diamond Princess in Japan due to the spread of the coronavirus, and arriving in Israel tonight, February 20, 2020. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** קורונה וירוס לעצור עצירה בית חולים קליטה חולים שיבא תל השומר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרטי החקירות האפידמיולוגיות של מספר חולים נוספים.

    חולה מספר 261: החולה היא אישה בשנות השמונים לחייה מירושלים. מגע של חולה מאומת. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני.

    חולה מספר 262: אישה בשנות הארבעים לחייה מירושלים, חזרה מצרפת. 2.3: יום שני טיסה של חברת אל על LY 325 מתל אביב לפריז בשעה 16:50. 9.3: טיסה של חברת אל על LY324 מפריז לתל אביב בשעה 14:45. חזרה ברכבה לבית ונכנסה לבידוד ביתי.

    חולה מספר 279: החולה הוא גבר בשנות העשרים לחייו מאפרת. חזר מבולגריה ב-11.3 ונמצא בבידוד ביתי ממועד זה. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני. החקירה האפדימיולוגית נמשכת ותפורסם לציבור במידה וידרש.

    חולה מספר 281: החולה אישה בשנות השלושים לחייה מבית שמש. מגע של חולה מאומת. 5.3: 8:00-13:00 בית הספר עירוני ה' אבני החושן 57 במודיעין. המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני.

    על פי הנחיות משרד הבריאות כל מי שהיה במקומות ובטיסות הנ"ל במועדים שצויינו מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, במוקד *5400 או במוקדי קופות החולים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באיזה טיסה חזר חולה מספר 279 מבולגריה?