חדר מיון ומחלקת התפרצות מבודדים עבור חולי קורונה נפתחו בלניאדו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חדר מיון ומחלקת התפרצות מבודדים עבור חולי קורונה נפתחו בלניאדו

    חדר מיון ומחלקת ההתפרצות לחולי קורונה נפתחו היום מרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו בנתניה | חדר המיון יוכל לקלוט מספר מטופלים במקביל | המחלקה תקלוט בשלב זה 23 מטופלים ומתוכם 5 מונשמים

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הושלמה בנייתם ואיבזורם של חדר מיון ומחלקת אשפוז מבודדים לחולי קורונה, במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו בנתניה. חדר המיון והמחלקה שנפתחו היום, יתנו מענה לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון.

    הפרוייקט, הושלם בתוך מספר ימים של עבודה מסביב לשעון, על ידי מערך הבינוי והרכש של בית החולים והוא כולל תשתיות תקשורת, מחשוב, אמצעי ניטור ושליטה מרחוק, רכש ציוד מיגון מתכלה, בניית מחיצות במקומות מיועדים לכך, רכש מכשור רפואי , גיוס צוותים רפואיים וסיעודיים ועוד. חדר המיון הוקם בתוך אוהל שמוקם מחוץ לבנין האשפוז.

    המיון הינו בגודל של 75 מ"ר ויכול לקלוט עד מספר מטופלים במקביל. מחלקת האשפוז מכילה כרגע 23 מיטות אשפוז, מתוכם 5 עמדות מונשמים, אך היא יכולה לקלוט עוד 7 מטופלים, עד לכמות של 30 מטופלים.

    כמו כן, הוקמה עמדת טריאז' חיצונית, בכניסה הראשית לבית החולים, בכניסה זו יוצבו אנשי ונשות צוות רפואי שיבצעו מיון ראשוני של הפונים – לחדר המיון הרגיל ולחדר המיון לחשודים כחולי קורונה.

    בראש מחלקת ההתפרצות יעמוד ד"ר אוריאל לווינגר, מנהל מחלקה פנימית ג' והוא יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהל היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים – ד"ר רגב כהן.

    המטה לשעת חירום בראשותה של גב' לידיה לנקסנר והנהלת לניאדו נערכים, כבר בימים אלו, לפתיחתה של מחלקת התפרצות נוספת, במידה ותדרש לכך על ידי משרד הבריאות.

    פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי של בית החולים מסר כי "הטיפול בחולי הקורונה שיופנו ללניאדו יבוצע עלי ידי טובי הרופאים, כמובן תוך קבלת עדכונים שוטפים על התפתחות הטיפול בנגיף מהגורמים במשרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי. החולים ישהו בבידוד מוחלט,והצוות ימוגן כנדרש".

    מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו ציין כי "הפרוייקט הינו פרוייקט לאומי, אנו שותפים לו יחד עם כלל מערכת הבריאות בישראל. השקענו משאבים רבים בהקמת המחלקה ונמשיך להשקיע משאבים נוספים. אין ספק כי המחלקה תתן מענה מקצועי לחולים, בתקווה ותפילה שהמחלקה תישאר ריקה ותסגר בקרוב".

    לפני זמן קצר נקלט חולה קורונה מאומת במחלקה החדשה בלניאדו.



    0 תגובות