דגן לנתניהו וגנץ: "הכנסו לבידוד וצאו עם הסכם על ממשלת אחדות עכשיו"

    אריאל שרפר No Comments on דגן לנתניהו וגנץ: "הכנסו לבידוד וצאו עם הסכם על ממשלת אחדות עכשיו"

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "להכנס ביחד לבידוד של כמה שעות ולצאת יחד עם בשורה של משלת אחדות"

    יוסי דגן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור משבר הקורונה, אותו נאלצת לנהל ממשלת מעבר ולאחר הנסיונות הבלתי פוסקים לאחדות ב-3 מערכות הבחירות האחרונות, כשפעם אחר פעם נוצר תיקו בין מפלגת הליכוד למפלגת כחול לבן, קורא ראש מועצת שומרון יוסי דגן לראש הממשלה נתניהו וליו"ר כחול לבן בני גנץ לגלות אחריות ולהקים ממשלה תוך זמן קצר: "זוהי שעת חירום. זמן בו אזרחי מדינת ישראל מצפים לראות את המנהיגים שלהם נכנסים תחת האלונקה. אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולח"כ בני גנץ, הכנסו עוד הבוקר יחד לבידוד, לחדר אחד, וצאו ממנו עם הסכם על ממשלת אחדות עכשיו, בתוך כמה ימים או מקסימום בתוך 14 יום".

    דגן מוסיף ואומר כי "השילוב הקטלני של מגיפת הקורונה עם ממשלה שעלולה להיות מסתמכת על מפלגה של מהללי מחבלים, עם שנאה הולכת וגוברת בתוך העם, עלול להיות קטלני למדינת ישראל בעיתוי הזה. צריך ממשלת חירום, ממשלת אחדות, כל הרכב שמקובל על שניכם ובלבד שתקום ממשלה טובה שתתרום לאחדות העם. זה הזמן. אני מכיר אישית את שניכם, טובת המדינה כנגד עיניכם, זה הזמן לגלות מנהיגות".

    עוד מוסיף דגן: "אני מתחבר לדברים חכמים שאמרו השר זאב אלקין, השר יריב לוין, השר צחי הנגבי, ח"כ יועז הנדל וח"כ צביקה האוזר" אומר דגן "הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל היא ממשלה שתלויה בחסדי הסחטנות של מפלגת תומכי הטרור וזה קו אדום שלא נחצה ואסור שייחצה סכנה למדינת ישראל ולא רק להתיישבות היהודית ביו"ש".

    ראש מועצת ושמרון מסכם: "צריך כרגע להתאחד, להקים ממשלת אחדות שיכולה להיות ממשלת חירום, צריך להגיע להבנה, ולסיים את המשא ומתן המתיש שנמשך בפרקים זה שנה".



    0 תגובות