ח"כ אשר: "לגנץ אין יכולת להרכיב ממשלה – מחכים שיחזיר את המנדט"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ אשר: "לגנץ אין יכולת להרכיב ממשלה – מחכים שיחזיר את המנדט"

    בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ח"כ יעקב אשר לא הביע אופטימיות לגבי יכולתו של גנץ להרכיב ממשלה

    MK Yaacov Asher seen during a meeting of the Education, Culture, and Sports Committee in the Israeli parliament on November 6, 2017. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ???? ??? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר בריאיון הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, לא הביע אופטימיות לסיכויו של גנץ להרכיב ממשלה: "הנחת העבודה של כל הסיעות ומפלגות הכנסת שלמרות שהמנדט נמצא בידיים של גנץ רק בגלל הממליצים" אמר אשר והבהיר כי "אין לו יכולת להרכיב ממשלה בראשותו".

    אשר הוסיף, כי "גנץ יודע את זה ואחרים יודעים את זה, נצטרך להמתין ולראות עד שהוא יחזיר את המנדט לנשיא". לפי אשר ככל הנראה ממשלת אחדות לא על הפרק.

    ח"כ אשר התייחס למשבר הקורונה והפעילות לטובת מוסדות החינוך, "גם בזמן המשבר הנוכחי אנחנו פועלים בשביל הציבור החרדי, כך לדוגמה מנכ"ל משרד החינוך נענה היום לבקשתי לדחות את מועד הגשת האישורים לרישוי של מוסדות החינוך המוכש"ר". אשר הוסיף, "נעשה כל מה שנוכל כדי שיהיה שוויון בין האוכלוסיות והמגזר החרדי יקבל את מה שמגיע לו כמו שאר המגזרים".

    כזכור, פנייתו של ח"כ יעקב אשר למנכ"ל משרד החינוך ופעילותו של סגן שר החינוך מאיר פרוש, הודיע מנכ"ל משרד החינוך על דחיית מועד הגשת המסמכים והאישורים לרישוי של מוסדות החינוך המוכש"ר עד לתאריך ה 15.5 כ"א אייר תש"ף.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      והחכם בעת ההיא ידום נמתין בסבלנות והמנדט להרכבת ממשלה יגיע בקרוב והם יתפרקו