הקורונה בקריית יערים: ליצמן: "שוקלים להטיל סגר על היישוב"

    איתי גדסי No Comments on הקורונה בקריית יערים: ליצמן: "שוקלים להטיל סגר על היישוב"

    ממועצת קריית יערים נמסר בתגובה: "בשלב זה הוחלט שאין סיבה להטיל סגר על קרית יערים יותר משאר ערי הארץ"

    Health minister Yaakov Litzman speaks during a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החשיפה של בצלאל קהאן במהדורת הבוקר ב'קול חי' על ההתייעצויות במשרד הבריאות בשעות האחרונות, האם להטיל סגר על היישוב "קריית יערים, לאור מקרי הקורונה הרבים שהתגלו בקרב תושבי היישוב.

    שר הבריאות יקב ליצמן התייחס לדיונים במשרד הבריאות מבלי שנקב בשמו של היישוב, לדבריו, "יש מקום מסוים בישראל שיש בו ריבוי גדול של מקרים. שוקלים לעשות סגר על ישוב אחד". ליצמן הוסיף כי "גם ראש היישוב ביקש את הסגר". את הדברים אצר ליצמן בגלצ.

    בתגובה אומרים במועצת קריית יערים, "המועצה ומשרד הבריאות יחד עם פיקוד העורף קיימו היום דיונים החל משעות הבוקר, ולאחר מכלול הנתונים שעלו, הוחלט שאין שינוי בהוראות שניתנו עד היום ממשרד הבריאות, אלו שהיו בקרבת החולים יכנסו לבידוד"

    עוד אומרים במועצה, "כי בשלב זה הוחלט שאין סיבה להטיל סגר על קרית יערים יותר משאר ערי הארץ, המועצה ומשרד הבריאות ימשיכו לקיים דיונים כל העת בהתאם להתפתחויות".



    0 תגובות