גנץ שוחח עם עודה; אלהרר על המשפחות השכולות "שכירי חרב"

    איתי גדסי 5 Comment on גנץ שוחח עם עודה; אלהרר על המשפחות השכולות "שכירי חרב"

    בכחול לבן מאיימים על יו"ר הכנסת: נפנה לבג"ץ

    Head of the Joint List party Ayman Odeh speaks to the media outside his home in Haifa, a day after the Israeli general elections, March 3, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??????? ?????? ??? ?????? ???? ?????? ????? ????
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר קבלת המנדט מידי נשיא המדינה, יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח לפני מספר דקות עם יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה. גנץ אמר לעודה כי "כחול לבן בראשותו מחויבת להקים ממשלה שתשרת את כלל אזרחי ישראל".

    בתוך כך, בכחול לבן מאיימים על אדלשטיין: אם לא תכנס את המליאה כדי לבחור יו"ר כנסת חדש נעתור נגדך לבג"ץ.

    אמש יצא חבר הנהגת הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי מבית נשיא המדינה, לאחר שהמליץ על גנץ וסימן וי בידו כאות ניצחון, מול עיניהם של המשפחות השכולות שהפגינו כנגד הברית בין הרשימה המשותפת לכחול לבן. הדבר צולם אך טיבי מכחיש את המיוחס לו.

    מוקדם יותר אמרה ח"כ קארין אלהרר על מחאת המשפחות השכולות כנגד הברית בין כחול לבן למפלגות הערביות, וכינתה אותם "שכירי חרב" של הליכוד. אלהרר האשימה את הליכוד כי הוא מממן את המחאה של המשפחות השכולות.

    אח"כ התנצלה אלהרר על דבריה וכתבה: "אמרתי היום משפט שלא היה צריך להאמר בנוגע למשפחות שכולות ועל כך אני מתנצלת. אבל שלא תתבלבלו, השימוש של רה"מ במשפחות השכולות לטובת הפוליטיקה שלו היא תועבה. מקווה שגם יתנצל בקרוב".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מי שצריכה להתבייש היא הגברת בעצמה. ההיסטוריה תשפוט את הקבוצה המטורפת, המבוססת על טינה וקנאה בלבד, ולא שום דבר אחר. אוי לנו אם יעלון המטורף, שמעודד אנשים לזלזל בהוראות של משרד הבריאות, יצטרך לדאוג לבטחון שלנו!

      1. רממטכלים שהגינו על היהודים בשביל להכנס לפוליטיקה מתחברים עם הערבים להלחם ביהודים מתבייש שבחרתי בכם נבזים ומושפלים כמותכם לא ראתי גם לא בחלומות הכי גרועים

    2. 3

      הרמטכלים שכירי חרב של סמיר קונטאר
      ניצולי שואה לא מאמינים שאתם עושים את זה.

      1. אני מתבייש שבחרתי במפלגת כחול לבן.
        זו מפלגה של אנשים קטנים , חבורה של שינאה לעם היהודי, מפלגה ומעדיפה להיות שותפה למפלגה תומכת בחיזבללה.
        תתביישו לכם