בתמיכת תומכי הטרור: נשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה על בני גנץ

    איתי גדסי 10 Comment on בתמיכת תומכי הטרור: נשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה על בני גנץ

    בתמיכת 15 חכי"ם ערבים קיבל גנץ 61 ממליצים ללא רוב יהודי מול נתניהו. נשיא המדינה שינה את דעתו ופרסם לפני הפגישה המשולשת, כי גנץ יקבל ראשון את משימת הרכבת הממשלה

    Israeli President Reuven Rivlin and Blue and White leader Benny Gantz at the President's Residence in Jerusalem as President Rivlin hosts over 40 world leaders as part of the World Holocaust Forum, on January 22, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ?????? ???? ?????? ????? ????? ??? ???? ??? ??? ??? ????? ????? ????????? ????? ??????? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ללא רוב יהודי, ובתמיכת 15 חכי"ם ערבים שברובם תומכי טרור, קיבל גנץ רוב של 61 ממליצים, מול רוב יהודי של 58 חכי"ם לנתניהו. בהתאם לכך, בית הנשיא הודיע הערב (ראשון) עוד לפני הפגישה המשולשת של ראש הממשלה, הנשיא ויו"ר כחול לבן בני גנץ, כי הוא מתכוון להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה מחר (שני) אחרי הצהריים על בני גנץ.

    מבית נשיא המדינה נמסר: בתום סבב ההתייעצויות המליצו בפני נשיא המדינה 61 חברי כנסת על יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, לעומתם 58 חברי כנסת המליצו על ראש הממשלה המכהן ויו"ר סיעת הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו. חברת כנסת אחת בחרה שלא להמליץ. מחר בשעות הצהריים יטיל נשיא המדינה את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ.

    מוקדם יותר דעתו של הנשיא הייתה שונה לגמרי, הנשיא אמר כי "המתמטיקה ברורה אבל גם המסר של ליברמן לאחדות, לכן אפגש עם גנץ ונתניהו לפני שאטיל את המנדט". לא ברורה עדיין מה העניין שגרם לו לשנות את דעתו. הפגישה הערב תתקיים ככל הנראה בין שלושת האישים.

    מוקדם יותר תקף הליכוד את התמיכה שקיבל גנץ מהרשימה הערבית המשותפת, דבר שהביא את נשיא המדינה להעניק לו את המנדט: "בזמן שראש הממשלה נתניהו מנהל משבר עולמי ולאומי חסר תקדים בצורה האחראית והשקולה ביותר, גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל"ד, היבא יזבק ותומכי טרור וזאת במקום להצטרף לממשלת חירום לאומית שתציל חיים".

    נתן מאיר ששכל את רעייתו הראשונה דפנה מאיר הי"ד בפיגוע דקירה בפתח ביתם ביישוב עתניאל, פרסם הודעה נוקבת בעקבות הקמת הממשלה הצפוייה בידי שלושה רמטכלי"ם בתמיכת תומכי טרור, "משה בוגי יעלון, במשמרת שלך כשר ביטחון חדר מחבל פלסטיני אלי הביתה ורצח את דפנה שלנו. עכשיו, אתה מבקש משמרת נוספת בתמיכת מעודדי הרוצח וחבריו שמסמנים ניצחון עלינו. על נפגעי הטרור".

    "אני מתבייש בשבילך שבאת אליי הביתה לנחם אותנו. נבוך מפניהם של ילדיי שאלו מנהיגיו", חתם.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      מיכאל מאוד מצאר לשמוע כזה דבר ועוד אם הרשמי הערבית ועם יושב ראש ישראל ביתנו מצער מאוד

    2. 7

      רבלין, אבותיך תלמידי הגר"א מתביישים בך. כך??? להטיל הרכבת ממשלה בידי הנתמך במהללי רוצחים???!!!
      בוש והכלם. מר "מלין את הריב בירושלים" שכמוך.

    3. 6

      לא אמרו שצריך לשמור מרחק של לפחות 2 מטרים אחד מהשני?!

      1. וקל וחומר בן בנו של קל וחומר מהרוצחים ברשימה המשותפת

    4. 5

      אלוקים ישמור אותנו!!!

    5. 4

      כל המוסיף שנאה לישראל ייענש מידי שמיים.

    6. 3

      צריך לשמור מרחק מהרשימה המשותפת – קילומטר.. זו פצצה מתקתקת שעלולה להתפוצץ לנו בפנים !
      מבחינתי – יש לנתניהו 58 ממליצים, ולגנץ – 47, אחד לא יותר, המשותפת לא במשוואה בכלל !!

    7. 2

      מה הם רוקדים סלואו חחח