ח"כ פרץ לנשיא: "סגירת בתי המשפט לא נועדה למגר את הקורונה"

איתי גדסי 11 Comment on ח"כ פרץ לנשיא: "סגירת בתי המשפט לא נועדה למגר את הקורונה"

יו"ר העבודה ומרצ המליצו לנשיא המדינה כי יטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ בני גנץ. השנים תקפו בחריפות את המאבק שמוביל ראש הממשלה בהתפשטות הנגיף ואמרו כי נודף ממנו ריח פוליטי

צילום: לעמ
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו”ר מפלגת העבודה ח”כ עמיר פרץ, ויו”ר מרצ ח”כ ניצן הורוביץ, הגיעו היום (ראשון) למעון נשיא המדינה והמליצו לנשיא  על ח"כ בנימין גנץ כמועמדם להרכבת הממשלה החדשה.

ח”כ עמיר פרץ אמר לנשיא: "אני מוטרד מהצעדים שננקטו הלילה. המאבק לעצירת התפשטות נגיף הקורונה צריך להיות נחוש וחד משמעי, אך אנחנו מתבשרים רק על צעדים המגלגלים את האחריות לאזרחים, וחלקם צעדים דרקונים ולא מקובלים".

פרץ תקף את ההחלטה לעקוב אחרי מקומות בהם שהו חולים שהתגלו, לדבריו "הציבור ממושמע ומשתף פעולה, ואין כל סיבה לצעדים כמו מעקב מקוון".

פרץ המשיך ותקף את ההחלטה לסגור את שערי בתי המשפט, "סגירת בתי המשפט היא החלטה קיצונית והריח העולה ממנה רומז על כך שצעד זה לא נועד רק כדי למגר את מגפת הקורונה – אין סיבה לקבל החלטה גורפת לסגירת בתי המשפט, מערכת האיזונים והבלמים החשובה ביותר בדמוקרטיה הישראלית".

יו"ר העבודה כצפוי המליץ על גנץ, "הודענו לנשיא המדינה כי אנו ממליצים להעניק את המנדט להרכבת הממשלה על בני גנץ. אין בכוונתו לכהן בממשלת ימין צרה תחת בנימין נתניהו".

בסיום דבריו אמר פרץ, "אנו מקווים כי תוקם בישראל ממשלה חדשה, ממשלה שתוכל להתמודד עם האתגרים בעומדים בפנינו. ממשלה שמביאה לידי ביטוי את כל הנציגים הלגיטימיים שנבחרו לכנסת בבחירות האחרונות".

 

 

 

 



11 תגובות

מיין תגובות
  1. 11

    פרץ, אל תעשה צחוק מעצמך, איש לא מאמין לך שבאמת ובתמים אתה דואג לטוהר המידות ולמדינת ישראל. זמן הקומוניסטים עבר מזמן, וגם זמנה של הדמגוגיה והמילים החגיגיות (מישהו מאמין שאתה תגיע להישגים של נתניהו???(

    1. פרץ הזוי לגמרי.
      צריך לקנות לו משקפת צעצוע שיתאמן לראות את המציאות.

      בוק.!!!

  2. 10

    חולה נפש לומר משפט כזה

  3. 9

    אוי לבושה.
    על פרץ לא הייתי מאמין?
    אבל כנראה הוא לא אשם.
    המשקפת עדיין על העיניים שלו והוא לא רואה כלום.

    1. גנץ מכשיל את כחול לבן עים עצת לפיד ללכת עים המשותפת עים 61 פחות 3 נממעים בהצבעה הראשונה הממשלה נופלת ואז הולכים לבחירות והפעם המנים בכחול לבן לא יאמינו לו ויציעו ליכוד וגם המשותפט לא תעזור

  4. 8

    עמיר גם אוויל מחריש חכם יחשב לו תלמד אפילו שזה קשה ללמוד תסתום את הפה תתבייש לך איך אתה עוד יוצא מהבית אין לך בושה

  5. 7

    אוי לדור שאלו הפוליטיקאים בושה עיזה עיוורת השנאה מעבירה אותך על דעתך תיזכר לדראון עולם

  6. 6

    תיראו תסימנים מי שהולך נגד התורה בורא עולם מביא מחלות עליו עם ישראל תעוררו

  7. 5

    3 רמטקלים ועוד 2 מטומטמים רוצים למחוק תתורה גהנום בפתח

  8. 4

    איזה רשעות זה מה שמעניין אותם איך לשים את נתנייהו בכלא במקום שהעם יתאחד אל דאגה יהיו עוד בחירות במהרה לא ניתן לאוייבים לנהל לנו את המדינה ובטח לא לרמטכלים בוגדים

  9. 3

    הוא עושה לעצמו פדיחות