נתניהו: "כל מי שיכול להשתמש בטכנולוגיה כזו שיעשה זאת"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "כל מי שיכול להשתמש בטכנולוגיה כזו שיעשה זאת"

    ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה המתנהלת בשיחת וידאו: "אנחנו מנהלים את הישיבה הזאת בשיחת וידאו. אני מבקש מכל משרדי הממשלה ומהסקטור הפרטי – כל מי שיכול להשתמש בטכנולוגיה כזו שיעשה זאת"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת את ישיבת הממשלה מלשכת רה"מ בירושלים בשיחת וידאו עם שרי הממשלה. במקביל, הממשלה מקבלת עדכון רחב על המאמצים הלאומיים למניעת התפשטות נגיף הקורונה ודנה בצעדי ההיערכות להמשך.

    דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "ראשית, אני רוצה להביע הערכה לאזרחי ישראל על התפקוד היוצא מן הכלל שלהם שמסייע לנו להאט את קצב ההתפשטות. אני רוצה שוב להצדיע לצוותים הרפואיים, ששמים את עצמם בקו הראשון, ואין דבר יקר מזה – אנחנו מעריכים את זה מאוד. אנחנו מנהלים את הישיבה הזאת בשיחת וידאו. זאת דוגמה ללמידת ההנחיות שהוצאנו אתמול, על צמצום התקהלויות ושמירת מרחק. אנו מקפידים על כך – אתם רואים את זה גם במסכים".

    "אני מבקש מכל משרדי הממשלה ומהסקטור הפרטי – כל מי שיכול להשתמש בטכנולוגיה כזו שיעשה זאת. אם לא, יכולים בהחלט באותה מידה גם צ'אטים עם טלפונים סלולריים, כך שאין כאן בכלל בעיה לממש את זה. זו דוגמה וגם בקשה לחיקוי להנהלות שונות ופגישות שונות".

    "באופן מעשי, אנחנו נתחיל קודם כל בסקירה, של ראש המל"ל, על מצב הקורונה. נאפשר גם לשרים שנוגעים בדבר ישירות להגיב, ואחר כך כל שר ידבר בתורו. אחר כך נעבור לחלק השני של הישיבה שנוגע לתקנון שעת חירום והשאלה הטכנולוגית הספציפית שעומדת לפנינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות