השרה רגב: "על הנשיא לקרוא להקמת ממשלת חירום"

    איתי גדסי 2 Comment on השרה רגב: "על הנשיא לקרוא להקמת ממשלת חירום"

    השרה רגב בקריאה לנשיא המדינה: "פעל להקמת ממשלת חירום לאומית, מתוך הכרה והבנה שזה מה שהעם רוצה והמדינה צריכה". כמו כן קראה רגב ליו"ר כחול לבן: "אני קוראת לגנץ ושותפיו עשו מעשה, לכו לנשיא היום ותאמרו לו שבעת הזו יש להקים ממשלת חירום לאומית ולהניח למחלוקות"

    הפגישה הדרמטית בבית הנשיא
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע סבב ההתייעצויות שנערך היום בבית הנשיא ובהמשך לקריאת ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלת חירום לאומית, שרת התרבות והספורט מירי רגב קוראת להקמת ממשלת חירום: "מדינת ישראל בשעת חירום, אנו ניצבים בפני אתגר משמעותי המאיים על בריאותם של אזרחי ישראל".

    "מדובר באיום בסדר גודל עולמי", הוסיפה רגב "איום המחייב ממשלה יציבה. ממשלת חירום לאומית בעת הזו היא מחויבת ומחייבת את כולנו. אני קוראת לגנץ ושותפיו עשו מעשה, לכו לנשיא היום ותאמרו לו שבעת הזו יש להקים ממשלת חירום, ולהניח לכל המחלוקות, יגיע הזמן גם לזה. למדו ממנחם בגין שבעת משבר, ערב מלחמת ששת הימים, הניח את המחלוקות בצד, ונכנס לממשלת אחדות וחירום לאומית בראשות לביא אשכול'.

    כמו כן קרה השרה לנשיא המדינה לפעול לקידום המהלך: "לנשיא המדינה יש אחריות, עליו לקרוא לכל הצדדים להקים ממשלה כזו, תוך הכרה והבנה שזה מה שהעם רוצה והמדינה צריכה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא לא הכניס אותה היום למשכן עכשיו היא קוראת לו???