פרץ בפנייה לממשלה: "דחו את תשלומי המע"מ ובטלו את המיסים"

    איתי גדסי No Comments on פרץ בפנייה לממשלה: "דחו את תשלומי המע"מ ובטלו את המיסים"

    יו"ר העבודה דרש "לדחות את תשלומי המע”מ ומס ההכנסה למאות אלפי בעלי עסקים קטנים בישראל ולפטור אותם מתשלום מיסי עירייה" לאור המצב הקשה אליו נקלעו העסקים הקטנים

    The heads of the Gesher, Labour and Meretz party, Orly Levy, Amir Peretz and Nitzan Horowitz hold a press conference in Tel Aviv, on February 23, 2020, ahead of the israeli elections. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ????? ???? ??? ???? ??????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, פנה הערב (מוצ"ש) בפניה בהולה לשר האוצר כחלון, שר הפנים דרעי ומנהל רשות המיסים ערן יעקב. לדברי פרץ, "התפשטותו של נגיף עולמי היא גזירת גורל, שבמקרה הטוב ניתן למנוע הדבקות כככל, ועל כך אמון משרד הבריאות, אך לצד זאת, בכל הקשור לפגיעה בפרנסתם של מיליוני ישראלים, אחריותה של המדינה היא להמתיק את הגלולה המרה".

    פרץ הוסיף ונימק את פנייתו כי "הצעדים הבאים הם שימנעו קריסה כלכלית, וישאירו על רגליהם את אלה שנפגעו או צפויים להיפגע: דחיית תשלומי המע"מ ומס ההכנסה למאות אלפי בעלי עסקים קטנים בישראל ופטור מתשלום מיסי עירייה עד לחלוף המשבר".

    על העובדים הוסיף פרץ יש לתת "דמי אבטלה מיום האבטלה הראשון, הן לעובדים שפוטרו בשל המשבר, והן לעובדים שיצאו לחופשה ללא תשלום. ימי מחלה בשיעור של 100% החל מיום המחלה הראשון".

    בסיום פנייתו כתב פרץ, "בשעה קשה זאת, לא צריכים להיות שיקולים פוליטיים על הפרק, וכך גם לא שיקולי תקציב. צעדים אלה יפחיתו את דאגותיהם הכלכליות של מיליוני ישראלים ויבטיחו קיום בכבוד של השכירים במשק, של בעלי העסקים הקטנים ושל הסמוכים על שולחנם".



    0 תגובות