שר החינוך: "אין צורך בביטול הלימודים"

    איתי גדסי No Comments on שר החינוך: "אין צורך בביטול הלימודים"

    צמרת משרד החינוך, התכנסו לישיבת הערכת מצב לאור התפשטות נגיף הקורונה. שר החינוך פרץ: "זו שעת מבחן. אנחנו מתואמים באופן הדוק עם ממשרד הבריאות – אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת משרד החינוך קיימה לפני שעה קלה (חמישי) הערכת מצב בנושא התפשטות הקורונה והשפעתה על מערכת החינוך בהשתתפות שר החינוך ומנכ"ל המשרד. היום רק 85% מתלמידי מערכת החינוך הגיעו לבתי הספר. הנותרים נמצאים בבידוד ביתי.

    שר החינוך רפי פרץ אמר בישיבה: "כרגע בהתאם להחלטת משרד הבריאות והמלל אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית.  אנחנו עם יד על הדופק בנושא הזה ונמשיך לעדכן. אנחנו מתואמים באופן הדוק עם משרד הבריאות, אנחנו לא לוקחים סיכונים מיותרים".

    "מצד שני אנחנו משמרים את השגרה באופן זהיר עם הוראות ברורות. אני רוצה להדגיש בעניין הפייק ניוז. אל תאמינו לכל מיני הודעות פייק שרצות ברשתות החברתיות – החלטה רשמית אם תהיה כזאת, תצא אך ורק דרך דוברות  המשרד" הבהיר שר החינוך.

    השר הסביר כי יצומצמו הכנסים במוסדות, "אם יש לבית ספר הרצאה בית ספרית, אז תחלקו אותה לחלקים קטנים או שתבטלו. מי שלא מרגיש טוב, אפילו קצת, לא לבוא לבית הספר. מורים ותלמידים כאחד. אל תקחו סיכון. בסוף הפעולות הקטנות האלו יסייעו להפחית את ההתפשטות".

    שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך הבהיר לציבור, "הלמידה בכל הכיתות ובכל מרחבי הלמידה מתקיימת כבשגרה, ובכלל זה היציאה להפסקות ולפעילויות חינוכיות בחצרות. יחד עם זאת, חל איסור לקיים אירועים רבי משתתפים במוסדות החינוך, כדוגמת תחרויות ספורט בהשתתפות קהל, הצגות, כנסים או מופעים".

    עוד הוסיף, "התפרצות נגיף הקורונה מציבה בפנינו אתגרים חדשים, שונים מאתגרי העבר, ואנו פועלים סביב השעון, במספר רחב של זירות פעולה, כדי להיערך לכל תרחיש, וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד".

    בסיום הערכת המצב הורה השר לדרג המקצועי במשרד לבצע מספר פעולות: נתינת דגש על הגיינה אישית של התלמידים. בחינה של רכישת ג׳ל אלכוהולי ברמה הבית ספרית. קבוצות קטנות בהפסקות. דגש על ניקיון שירותים בבתי הספר. העלאת מודעות בקרב התלמידים והמורים. המשך ליווי וניטור של התלמידים וצוותי ההוראה הנמצאים בבידוד. טיולים וסיורים שמתקיימים יהיו עד 100 תלמידים.



    0 תגובות