קריאות בהנהלת מפלגת העבודה לעמיר פרץ: הצטרף לממשלת נתניהו

    איתי גדסי 1 Comment on קריאות בהנהלת מפלגת העבודה לעמיר פרץ: הצטרף לממשלת נתניהו

    הולכים ומתגברים הקולות בתוך מפלגת העבודה הקוראים לפרץ, שלא לפסול את האופציה של ממשלה בראשות נתניהו. פרץ: "ממשיך עם גנץ"

    Chairman of the Labor-Gesher party Amir Peretz holds a press conference in Tel Aviv, on February 27, 2020, ahead of the israeli elections. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ????? ???? ??? צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הנהלת מפלגת העבודה שהתקיימה היום (חמישי) לקראת ההמלצה לנשיא המדינה בראשון על הח"כ עליו תוטל הרכבת הקואליציה, מספר בכירים חברי ההנהלה קראו ליו"ר המפלגה עמיר פרץ לא לפסול את המגעים עם הליכוד ואף לא פסלו את האפשרות להצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

    עמיר פרץ אמר בתגובה: 'הודעתי לפני הבחירות כי אתמוך בהקמת ממשלה צרה בתמיכת הרשימה המשותפת, ואין לי כל כוונה לתמוך בממשלת ימין צרה בראשות נתניהו".

    פרץ הוסיף כי "למרות האירועים הפולטיים והודעתה של אורלי לוי אבקסיס, עמדתי העקרונית לא השתנתה ואני ממשיך להשקיע את כל המאמצים כדי להקים ממשלת שינוי ותקוה בראשות בני גנץ", הבהיר יו"ר המפלגה.

    פרץ פנה לחברי ההנהלה ואמר: "זהו זמן לגלות קור רוח, לבצע את הפעולות הנכונות והאחראיות שיביאו אותנו להקמת ממשלת שינוי ותקוה ומניעת מערכת בחירות רביעית".

    בעבודה מבינים כי במקרה של ממשלה בראשות כחול לבן, הם לא יקבלו את אותם התנאים כמו שיקבלו אם יצטרפו לממשלת נתניהו. בכחול לבן הם מתקבלים כמובן מאליו ויחד עם ההתרסקות בבחירות האחרונות ייתכן ואם ימשיכו בכך בבחירות הבאות מפלגת העבודה תהיה עוד שם של מפלגה בדפי ההיסטוריה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טיפש גמור. כל החבורה המטורפת חסרת האחריות, שתחריב את המדינה בגלל שנאה פשוטה, תכנס לדראון עולם להיסטוריה. חבל שגם אתה תכנס איתם!