הזדמנות אולי אחרונה: מאות יח"ד יוצאות לשיווק בנוף הגליל

    איתי גדסי No Comments on הזדמנות אולי אחרונה: מאות יח"ד יוצאות לשיווק בנוף הגליל
    חכ מקלב ביצאה ממפגש עם העסקנים בהר יונה לפנה כשבוע
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות יחידות דיור חדשות יצאו לשיווק כמחיר למשתכן בנוף הגליל, זהו שלב נוסף היוצא לדרך בשכונת הר יונה בעיר, נציגי דגל התורה בעיר קוראים לציבור להזדרז ולהירשם, לפני תום מועד הרישום, יחידות הדיור החדשות המשווקות בימים אלו (הר יונה ד') נבנים בסמיכות של ממש לשכונה הותיקה הקיימת בעיר שם כבר קיים היום כל מוסדות הציבור הנצרכים, כך שתושבי השכונה החדשה יוכלו להנות ממוסדות ציבור אלו.

    גורמים המעורים בפרטים מסבירים כי מדובר באזור המתאים לציבור בני התורה הן מבחינת הימצאותו הרחק ממרכז העיר של נוף הגליל ויכול לשמש כמקום ראוי למגורים של אברכים בני תורה, הגורמים מציינים עוד כי ככול ובני התורה ירבו במקום תקבל השכונה את הגוון הרצוי.

    "כאשר אנו מבקשים להקצות פתרונות דיור ייעודיים מוזלים לציבור החרדי ואין מענה נקום אנחנו וניקח ביושר את המגיע לנו" כך אומרים אותם הגורמים. עלות מחיר הדירה למ"ר נע בסביבות ה 7,000 ש"ח למ"ר כך שדירה חדשה בגודל 100 מ"ר תעולה 700,000 ש"ח בקירוב. זאת לצד מענק מקום הקיים בנוף הגליל המהווה מענק של שישים אלף ש"ח.

    ח"כ אורי מקלב העוזר רבות לתושבי השכונה ופועל למען פתרון מצוקת הדיור לציבור החרדי אמר, כי אין ספק שכיום אנו מצב של אי ודאות בכל הקשור לתוכניות מחר למשתכן ויתכן כי הגרלה זו של מחיר למשתכן תהיה בין ההגרלות האחרונות שהממשלה תוציא, אנו פועלים ונמשיך לעזור לתושבי נוף הגליל והר יונה בפרט, לתחבורה סדירה, תעסוקה לנשות אברכים ומוסדות הציבור מסכם מקלב.

    אמש נועד יועץ משרד השיכון לציבור החרדי הרב ד"ר משה ליבוביץ עם ח"כ אורי מקלב בלשכתו בכנסת בכדי לעמוד אחר התקדמות הפרוייקטים השונים, הרב ד"ר משה ליבוביץ מסביר כי למרות שהיה קשה מאוד להגיע לרמת מחירים נוחה לציבור בני התורה נעשו פועלות מאומצות הן על ידי העסקנים וחברי הכנסת של דגל התורה והן על ידי משרד השיכון להביא לידי מחירים נוחים.

    לדבריו, "אין ספק כי מי שירשם להגרלה זו של מחיר למשתכן ירוויח", לצד זאת מדגיש הרב ד"ר משה ליבוביץ כי "בימים אלו אנו עושים במשרד השיכון רה תיכנון חדש על כלל הקרקעות באזור ואין ספק כי במידה וצביון השכונה החדשה יהיה של בני התורה יוכלו במשרד להנגיש את המקומות ולהגיש תיכנון מותאם לציבור".



    0 תגובות