הראשונים לצד נתניהו: בש"ס חתמו על התחייבות לא להצטרף לגנץ

    איתי גדסי No Comments on הראשונים לצד נתניהו: בש"ס חתמו על התחייבות לא להצטרף לגנץ

    בהוראת השר אריה דרעי חתמו חברי סיעת ש"ס על התחייבות: לא להצטרף לממשלה בראשות גנץ

    Shas party leader Aryeh Deri sits next to Prime Minister Benjamin Netanyahu as he speaks during a meeting with Right-wing bloc parties at the Kneeset, the Israeli parliament in Jerusalem on November 18, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ???? ???? צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב הראשונים בגוש: חברי סיעת ש"ס חתמו היום (ראשון) על מכתב בו התחייבו כי לא יצטרפו אל ממשלת המיעוט בראשות בני גנץ, ולא רק אלה יפעלו בכל כוחם להפיל ממשלה כזאת והקמת ממשלה חדשה בראשות בנימין נתניהו.

    כמו כן, הודיעו חברי סיעת ש"ס על התנגדות נחרצת לחוק פרסונלי שימנע מנתניהו להקים ממשלה.

    יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי שיזם את הקמת בלוק הימין ומכתב בתמיכה בחד משמעי בראש הממשלה ערב הבחירות אמר כי עוד היום יחתמו כל שאר חברי גוש הימין, המונה 58 חברים.

    הרקע לחתימה על אי הצטרפות לקואליציה בראשות גנץ, היא בכדי להזים את השמועות שמפזרים בכחול לבן, כי לאחר הקמת ממשלה בראשות גנץ בתמיכה חסרת תקדים של המפלגות הערביות, יצטרפו מפלגות נוספות הנמצאות בבלוק הימין. דבר שאין לו שום היתכנות פוליטית, לאור ההתאבדות הפוליטית של מפלגה מהגוש שתעיז להצטרף לממשלת שמאל קיצונית שכזו.

    המכתב המלא:



    0 תגובות