שר הביטחון בפיקוד העורף: "ערוכים לטפל בקורונה במקרה של מגיפה"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון בפיקוד העורף: "ערוכים לטפל בקורונה במקרה של מגיפה"

    שר הביטחון ביקר בתרגיל פיקוד העורף שעסק בתרחיש של עומס על מערכת הבריאות בעקבות נגיף הקורונה | במהלך הדיון הנחה השר לבדוק את המשמעויות הכלכליות של הטלת סגר על שטחי הרש"פ

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) בתרגיל שערך פיקוד העורף בעניין נגיף הקורונה, בהשתתפות מפקד הפיקוד, אלוף תמיר ידעי. התרגיל עסק במיפוי הפרמטרים לתרחיש של עומס מירבי על מערכת הבריאות, בדגש על נקודות ההתערבות של צה"ל ופיקוד העורף בתרחיש מהסוג הזה.

    בתוך כך, הנחה שר הביטחון להציג בפניו בדיון שייערך מחר (שני) את המשמעויות הכלכליות בתרחיש של הטלת סגר על שטחי הרשות הפלסטינית בעקבות המשך התפשטות הנגיף, לצד המלצות לכיווני פעולה אפשריים.

    שר הביטחון אמר בישיבה: "נגיף הקורונה הולך ומתרחב בישראל בימים האחרונים וזה מחייב את כולנו לקחת אחריות גם על אפשרות של פנדמיה (מגפה). במקרה של התפשטות הנגיף למצב של מגפה ובהכרזה על משבר לאומי, תיקח מערכת הביטחון את האחריות לניהול האירוע".

    בנט הוסיף כי "מערכת הביטחון ערוכה באופן מלא לטיפול במצב של פנדמיה. חשוב להגיד שאנחנו עוד לא שם, ואנחנו מעריכים ומקווים גם לא להגיע לשם. אם כל אזרח במדינה יפעל לפי הנחיות משרד הבריאות, של שטיפת ידיים, של הימנעות ממגע אחד עם השני ושמירת הסדר הציבורי, אנחנו בהחלט נוכל לצלוח את המשבר", הבהיר שר הביטחון.

    בסיום דבריו אמר בנט, "צריך לומר – משרד הבריאות מטפל במצב בצורה מצוינת, וככל שנצטרך אנחנו נסייע ונהיה ערוכים להעברת מקל".



    0 תגובות