מסיבת פורים מרגשת בבני ברק

    עמית דניאל No Comments on מסיבת פורים מרגשת בבני ברק
    11:52
    18.04.24
    עפר גדנקן No Comments on חדש ממשק צוריאל: גבינת חלומי וגבינה בולגרית בהשגחת בד"ץ העדה החרדית לפסח ולימות השנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיתוף פעולה יצירתי של יחידת ההתנדבות שבאגף הרווחה של עיריית בני ברק וארגון 'אהל שרה', נהנו מאות בנות מיוחדות ובני משפחותיהם מערב פורימי מושקע ושמח במיוחד.

    את האירוע כיבד בנוכחותו ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, שברך את מאות המשתתפים שמלאו את האולם. כמו כן נכחו בארוע סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה הרב יהושע מנדל, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הגב' ארלט מויאל, סגנית מנהלת האגף הגב' רנה ציכטיגר, עובדות אגף הרווחה ובכירי עיריה נוספים, הגב' מלכה וינברג מנהלת אהל שרה, הגב' מילכי רכניצר מנהלת מערך הדיור של אהל שרה והצוות הבכיר של 'אהל שרה', מתנדבות בפרויקטים של היחידה להתנדבות ובמיוחד מאות בנות הסמינרים ואחרונות חביבות הבנות המיוחדות ובני משפחותיהם.

    ראש העיר בברכתו אמר "זאת המחויבות האישית שלי והמחויבות של העירייה כולה על כל אגפיה לחזק את הקשר עם ארגון 'אהל שרה' ולדאוג לרווחתם ולשיפור חייהם של הילדים המיוחדים המתגוררים בעיר התורה, לאורך כל ימות השנה". בדבריו גם שיבח את יחידת ההתנדבות בהנהלת הגב' רות אייזן העוסקת רבו בהעצמת נשים ובנות מכל שכבות האוכלוסייה בכלל – ובפרט חניכות אהל שרה שבעידודה משולבות בפרויקטים התנדבותיים בעיר.

    "אנו עוקבים מקרוב אחרי הפעילות המבורכת של אהל שרה ורואים את ההשקעה האינסופית שלהם בכל אחד מהילדים והילדות כדי לתת להם תחושה של ילדים רגילים. עיריית בני ברק תמשיך לשלב ידיים ולייצר שתופי פעולה דומים עם 'אהל שרה', כדי להעניק לכל התושבים, גם למיוחדים שבהם, את השירותים הטובים והמקצועיים ביותר שאנחנו יכולים לתת" הוסיף ראש העיר.

    במסגרת הארוע נחשף הקהל באמצעות המיצג "סליחה על השאלה" לצדדים שונים בחייהם של האוכלוסיות המיוחדות. הסתכלות מזווית שונה, בלתי אמצעית ומרגשת לחייהם של חניכים ודיירים המשולבים במסגרות הדיור והתעסוקה "אוהל שרה" ומשתפים את הקהל בחייהם.

    'כמוקולם' היה השיא של הארוע. כל הקהל, בנות מתנדבות , נשים, חניכות אהל שרה, כולם כמו כולם שרו בהתרגשות רבה, בהרמוניה קולית ובניצוחה של הגב' תמי היין את "בן אדם עלה למעלה עלה, כי כח עז בך…" המילים המרגשות המתאימות לאירוע סוחף זה, שבסופו פרצו המשתתפות בריקודים סוערים, כתף אל כתף יד ביד.

    האירוע המיוחד שהתקיים בהצלחה הודות למחזיק תיק תרבות הרב יעקב זכריהו ומנהל מחלקת התרבות יעקב רוזן יצר רושם רב בקרב המשתתפים. הגב' רותי אייזן מנהלת יחידת ההתנדבות ציינה שאירוע זה הינו נדבך חשוב בהעצמת ההתנדבות ובקבלת האחר, ערב זה הינו הוקרה למתנדבות.

    לדברי הגב' מלכה וינברג מנהלת "אוהל שרה" הארגון הגדול בעיר שמעניק מגוון שירותים ותמיכה לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם, שיתוף הפעולה עם אגף הרווחה בעיריית בני ברק והעומד בראשה הרב רובינשטיין הינו אך טבעי, שמחת הפורים באירוע זה היא חלק בלתי נפרד מהגישה המאפיינת את כל הפעילות והצוותים של אוהל שרה, זו גישה שמשלבת מיקצועית ברמה הגבוהה עם מסירות ואהבה אין קץ כפי שהנחילה מייסדת הארגון הגב' רבקה גינזבורג ע"ה.



    0 תגובות