משלוח מנות בשרי ומקורי

    עפר גדנקן No Comments on משלוח מנות בשרי ומקורי

    'הוד לבן' במבחר הצעות למשלוחי מנות מקוריים

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל שנה מחדש אתם מחפשים רעיון למשלוח מנות איכותי ומרשים, כזה שגם אחרי החג יזכרו עד כמה הוא היה מקורי, טעים ושימושי. ב'הוד לבן' מציעים לכם רעיונות מבריקים למשלוח מנות בשרי, טעים ומהודר:

    • כריכים בשריים: הניחו במגש אחד את כל מה שצריך בשביל להכין כריך בשרי: סלסילה עם לחמניות ופיתות, מארז פסטרמה של 'הוד לבן', ירקות חתוכים למקלות בתוך כלי שקוף, וגם כמה רטבים למריחה: קטשופ, רוטב אלף האיים, חרדל או מיונז.
    • מגש מהודר לסעודת החג: עצבו על מגש אחד פסטרמות של 'הוד לבן' במבחר טעמים וגוונים, גלגלו והניחו אותן בשורות  מסודרות ונעצו קיסם בכל יחידה. הוסיפו בכלים נפרדים חמוצים וירקות טריים חתוכים.
    • מתנה בשרית: הכינו בתוך נייר צלופן טוסטר- שישמש את המקבלים כטוסטר בשרי, ולצדו מארז נקניקיות בשריות או פסטרמה של 'הוד לבן':  מתנה שכזו תעניק לכל משפחה הזדמנות ליהנות במשך כל השנה מטוסטים בשריים טעימים.

    להוד לבן מגוון רחב של פסטרמות איכותיות וטעימות : פסטרמה מעושנת, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה מקסיקנית ופסטרמה בדבש טהור. כולן עשויות מהודו משובח ,ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא גלוטן.

    בכשרות מהדרין בהשגחת הגר"א רובין שליט"א, להשיג בחנויות המובחרות.



    0 תגובות