לראשונה מאז שהושק בישראל: לוגו 'קוקה-קולה' ישנה צורה לפורים

    עפר גדנקן No Comments on לראשונה מאז שהושק בישראל: לוגו 'קוקה-קולה' ישנה צורה לפורים

    'קוקה-קולה' משיקים מהדורה חגיגית ומיוחדת של בקבוקי מיני (250 מל) המתאימים למשלוחי המנות של פורים – כשלוגו 'קוקה-קולה' הפוך, וזאת ברוח הפורים.

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מאז השקת 'קוקה-קולה' בישראל ב1968 – לוגו 'קוקה-קולה' המפורסם משנה את צורתו, וזאת באווירת "ונהפוכו".

    הבקבוקים החדשים שהותאמו בגודלם למשלוחי המנות והושקו במותגים "קוקה-קולה" הקלאסי ו"קוקה-קולה זירו" נושאים עליהם את הלוגו שנחשב לאייקון המסחרי המפורסם ביותר בעולם, מזה למעלה מ130 שנה – כשהוא הפוך.

    ב'קוקה-קולה' מסבירים: מאחורי המהדורה המיוחדת לפורים, עומד הביטוי "ונהפוך הוא", שכן פורים הוא יום "אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לָהֶם מִיָּגוֹן לְשִׂמְחָה, וּמֵאֵבֶל לְיוֹם טוֹב" והוא מאופיין בתחפושות והיפוכים. ברוח הזו גם הלוגו האייקוני של 'קוקה-קולה' בחר להצטרף לאווירת הפורים ולהתחפש בדרך יצירתית.



    0 תגובות