השר רפי פרץ: "כחול לבן מפירים הבטחת בחירות שלהם"

    איתי גדסי 5 Comment on השר רפי פרץ: "כחול לבן מפירים הבטחת בחירות שלהם"

    שר החינוך רפי פרץ: "ההיערכות שלנו מנעה התפשטות מהירה יותר של הקורונה" | בנושא הפוליטי: "הדבר החמור ביותר בעיניי הוא שכחול לבן מפירים הבטחת בחירות שלהם"

    הרב פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך רפי פרץ התייחס בפתח ישיבת הממשלה למשבר הקורונה: "ההיערכות שלנו מנעה התפשטות מהירה יותר של הקורונה. משרד החינוך ערוך לכל תרחיש ומבצע פעולות בהתאם להוראות משרד הבריאות. באיטליה סגרו בתי ספר ואוניברסיטאות ואצלנו הפעולות הוכיחו את עצמן. אנחנו מנטרים כל תלמיד שנמצא בבידוד, המשרד מלווה את התלמידים שנמצאים בבידוד בלמידה מרחוק ובצוותים מלווים. כולנו תפילה ותקווה שבקרוב הכל יהיה מאחורינו, עד אז חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות".

    השר ביקש לחדד כי הוראות בדבר ביטול של לימודים יצאו אך ורק על ידי משרד החינוך: "אני שומע שברשתות החברתיות יש רחשים ושמועות כוזבות על מה יהיה אחרי פורים. יש גורם מוסמך בנושא הוראות למערכת החינוך וזה אני ודוברות משרד החינוך, בתיאום מלא עם משרד הבריאות. אני מבקש שרק דרך הערוץ הזה יעברו דברים ולא בדרך אחרת".

    השר התייחס לפלונטר הפוליטי ותקף את כחול-לבן: "בלוק הימין חזק והדבר החמור ביותר בעיניי הוא שכחול לבן הצהירו בצורה חד משמעית לפני הבחירות כי לא יסתמכו על הרשימה הערבית המשותפת והם מפירים הבטחת בחירות שלהם בשיתוף פעולה עם רשימה שתומכת טרור ומבזה את חיילי צה"ל. אני קורא לגנץ להתעשת. קורא ליועז הנדל והאוזר לצאת חוצץ נגד המהלך הזה. אסור שתקום ממשלה בתמיכת מפלגה תומכת טרור".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כל עוד זו לא הפרת הבטחה לאיתמר בן גביר ,זה איום ונורא.

    2. 4

      האחרון שידבר על הבטחות. לך הביתה איש קטן

    3. 3

      כאילו רפי פרץ עומד בהבטחותיו.
      מצא במה לתקוף

    4. 2

      כן, רפי מתפלא על הפרת הבטחות.
      הוא לימד אותנו, עם הפרת ההבטחה והחוזה עם בן גביר…
      בושה של שר…

    5. 1

      מי שמדבר!!! לא נסלח לציונות הדתית בעבר פגעו בשמיר ורבין עלה ואיתן הסכם אוסלו ועכשיו הפר הסכם עם בן גביר אבל גם לבן גביר לא נסלח