ליברמן בשיחות סגורות: "נתניהו הגיש נגדי תלונות – אין סיכוי שאשב איתו"

    אתר קול חי 1 Comment on ליברמן בשיחות סגורות: "נתניהו הגיש נגדי תלונות – אין סיכוי שאשב איתו"

    מדברים שאמר יו"ר ישראל ביתנו למקורביו בשיחות סגורות, כפי שנחשף הערב, נדמה לכאורה, כי הסיכסוך בו הוא מצוי עם ראש הממשלה נתניהו – אינו על רקע אידיאולוגי; ליברמן: "נתניהו הגיש נגדי תלונות במשטרה ובפרקליטות – המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי"

    ליברמן צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהוא מנהל מזה שנה קמפיין אגרסיבי כנגד הציבור החרדי ולא מאפשר לנתניהו להקים ממשלה פעם אחר פעם בטענה ש'ישראל זקוקה לממשלת אחדות' חושפת הערב דנה וייס בערוץ 12 הקלטות של יו"ר ישראל ביתנו איווט ליברמן בשיחות סגורות למקורביו, מהם משתמע כי הסכסוך בינו לבין ראש הממשלה נתניהו – אינו אידיאולוגי ואף עולה מהדברים כי מדובר, לכאורה, בסכסוך אישי עם ראש הממשלה.

    בדברים שמסר למקורביו בשיחות סגורות שנחשפו הערב כאמור, נשמע ליברמן זועם על ראש הממשלה נתניהו: "נתניהו חצה כל קו אדום. ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה בפרקליטות וברשויות המס. 5 אנונימיות ו-2 על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן. בקודים שלי מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה גם לא ביום כיפור".

    ליברמן הדגיש באותן שיחות כי "כדאי להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד – המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי".

    בהתייחסו לחוק שיזמו בשמאל למניעת הרכבת ממשלה על ידי נתניהו, בו הביע תמיכה, אמר ליברמן: "ברור שיש קושי לחוקק את החוקים האלה נגד נתניהו בזמן קצר אבל הודעת התמיכה בהם נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי. ואכן המהלך הזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו כמו שהתחייבתי".

    ליברמן חשף בפני מקורביו גם את הצעדים הפוליטיים הבאים אותם הוא מתכנן, במטרה להעביר את נתניהו מכהונתו: "הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט ולהחליף את יו"ר הכנסת, ולקחת בחזרה את הוועדה המסדרת ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם".

    בהודעת מפלגת הליכוד בתגובה לפרסומים הכחישו את דברי ליברמן ואיימו בתביעת דיבה כנגד ערוץ 12 שפרסם את הדברים: "יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת. תנועת הליכוד ועו"ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו"ר תנועת הליכוד ועו"ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז הבנתם למה 3 פעמים בחירות מליארדים למשק וחשש כבד למסירת הנהגת המדינה בידי הערבים? הגישו תלונות על ליברמן!!! זה לא יאומן מה שקורה פה איך פוליטיקאי אחד ארסי, תככן,נצלן ואינטרסנט טהור משגע מדינה שלמה בלי שאף אחד יוכל לעצור אותו! אין חוק נגד הדבר הזה? לא להאמין שזה אמיתי!!!!