מרן הראש"ל ערך ביקור במשחטות: "הרבנות חוללה מהפך"

    איתי גדסי No Comments on מרן הראש"ל ערך ביקור במשחטות: "הרבנות חוללה מהפך"

    מרן הראשל"צ הגר"י יוסף אמר במהלך ביקורו במשחטות הגדולות בישראל: "הרבנות הראשית עושה את הטוב ביותר בכשרות לא פחות מהב"דצים המחמירים וחוללה מהפיכה אדירה בתחום שגרמה לבד"צים להיגרר אחריה ולהקפיד הקפדות נוספות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש קיים הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף ביקור פיקוח כשרות במשחטות הגדולות ביותר בישראל הנושאות את כשרות הרבנות הראשית לישראל, משחטת 'עוף עוז' בישוב שגב שלום ומשחטת "עוף הנגב' בשער הנגב על מנת לעמוד מקרוב על סידורי השחיטה וההשגחה והצורך להקפיד על הנחיות הרבנות הראשות בכל הקשור לכך.

    במסגרת ביקורו נפגש הרב הראשי עם רבני המשחטות הרב מרדכי גלאי, הרב מיכאל כהן, הרב שלמה טובול והרב ישראל קירזון.

    כמו כן, עמד על כשרות הרבנות הראשית בכל שלבי הבדיקות האפשריות והתפעל מההידורים הנעשים במקום בכל שלבי השחיטה, החל משלב בדיקת הסכינים, השחיטה עצמה, הבדיקות הנדרשות כגון צומת הגידים ועוד וכן עמד מקרוב עד לשלב המליחה ההדחה והאריזה של העופות.

    בדבריו אמר "הרבנות הראשית עושה את הטוב ביותר בכשרות לא פחות מהב"דצים המחמירים וחוללה מהפיכה אדירה בתחום שגרמה לבד"צים להיגרר אחריה ולהקפיד הקפדות נוספות מעבר למה שהיה נהוג בעבר וב״ה הרבנות עושה הכל בצורה המהודרת ביותר".

    בביקורו עמד הראש"ל עוד על הצורך להקפיד כי כל שלבי השחיטה יהיו לפי כל הדעות ובדגש על דעת מרן הבית יוסף, כך למשל דרש הראש"ל להקפיד יותר בשלב הניפוץ שלאחר המליחה ולשפר עוד את הטכנולוגיות הקיימות באופן שיהיה ניפוץ מהודר עוד יותר על פי ההלכה.

    לביקור הרב הראשי התלוו ראש בית ההוראה בלשכת הראש"ל הגאון הגדול רבי יצחק דניאל, הגאון הגדול ר' אליהו אילוז רבה של אור עקיבא וראש הרבנות לכשרות ארצית, מנהלי אגף הכשרות הארצית של הרבנות הראשית לישראל. ראש האגף הרב יעקב סבאג, מנכ"ל הרבנות הרב משה דגן, הממונה על המשחטות הרב יניב כהן, מפקח המפעלים הרב אברהם בוחבוט,  ראש הלשכה הרב יצחק אלחרר, הר' אריה אביחצירא ראש המועצה הדתית אור עקיבא.

     



    0 תגובות