שמולי מבקר את פרץ על חשיפת הדיל: "טעות קשה מאוד ללא טעם"

    אסתי פלד No Comments on שמולי מבקר את פרץ על חשיפת הדיל: "טעות קשה מאוד ללא טעם"

    ח"כ שמולי מבקר את יו"ר מפלגתו ב"מהדורה המרכזית" על חשיפת התוכנית להקמת ממשלה יחד עם המשותפת: "נתניהו ציטט בכל ריאיון 6 פעמים את המסר של פרץ – זה גרם נזק"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איציק שמולי התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להתרסקות של מפלגת העבודה, "מדובר במהלומה הקשה ביותר ודווקא במערכת הבחירות הגורלית הזו, ישנם הרבה סיבות, הסיפור של האיחוד הוריד את המפלגה אבל לא הייתה ברירה" אמר שמולי והסביר, "כי אחת המפלגות בוודאות לא הייתה עוברת ונתניהו כבר היה מנצח כי הוא היה מקבל 2 מנדטים מתנה".

    הקמפיין של נתניהו על הדיל שחשף פרץ בין כחול לבן לעבודה, ליברמן והמשותפת: "הייתה טעות קשה מאוד, נתניהו ציטט בכל ריאיון 6 פעמים את המסר של מפלגת העבודה ולא היה בזה שום טעם זה היה משגה גדול מאוד. להציג את מה שהיה במהלך הקמפיין שיש כבר ממשלה סגורה עם המשותפת – זה גרם נזק" שמולי הוסיף כי גם ההתקפה של כחול לבן על המפלגה לא הוסיפה שום דבר".

    על המהלך שמובילים בכחול לבן לאסור את הרכבת הממשלה על נתניהו אמר שמולי, "ראש ממשלה שעומדים כנגדו כתבי אישום זה לא צריך לקרות במדינת ישראל. אתמול היה חוק שהליכוד רצה לעשות להלבין עריקים בכנסת".



    0 תגובות