בפעם השנייה ברציפות: שיבא nהטובים בעולם

    עפר גדנקן No Comments on בפעם השנייה ברציפות: שיבא nהטובים בעולם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ושוב זה קורה: דירוג המגזין האמריקאי Newsweek מציב את בית החולים שיבא בתל השומר ברשימת עשרת בתי החולים הטובים בעולם, כאשר שיבא תופס את המקום התשיעי ברשימה.
    הדירוג המכובד מעמיד את המרכז הרפואי שיבא בשורה אחת עם בתי החולים המובילים בעולם ביניהם בתי חולים בצפון-אמריקה דוגמת מאיו' קליניק, קליבלנד קליניק, טורונטו ג'נרל ועוד, כאשר בשנה הנוכחית טיפס המרכז הרפואי מהמקום העשירי למקום התשיעי ברשימה וזאת הודות להצטיינותו בקטגוריות בית החולים הכללי, בית החולים השיקומי, בית החולים לילדים, בית החולים לנשים, מרכז לסיוע בנפגעי פוסט-טראומה ומרכז להפרעות אכילה.

    בנימוקי הבחירה הופיעו גם תרומתו של בית החולים לחדשנות, פיתוח תרופות, ומחקר וטכנולוגיות חדשות בתחומי הקרדיולוגיה, הסרטן, המוח, מיילדות וגניקולוגיה, הגנטיקה והחינוך הרפואי.

    מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, התייחס לדירוג: "אני שמח וגאה בכל 9,131 עובדינו המסורים והמקצועיים שחושבים כל יום מחדש מחוץ לקופסה. המשך העלייה בסולם הדירוג מעמיד אותנו בשורה אחת עם בתי החולים המובילים בעולם, ובמיוחד בימים אלו בהם אנו מובילים את המאמץ הלאומי לטיפול בקורונה".

    הדירוג של שיבא ברשימת עשרת בתי החולים הטובים בעולם ע"י המגזין היוקרתי  בשנה השניה ברציפות מחזק את היותו של המרכז הרפואי שיבא מוביל בארץ ובעולם כולו.

     



    0 תגובות