יועצו של נתניהו: "יהיו עריקים; אנחנו מקימים ממשלה"

    עמית דניאל 5 Comment on יועצו של נתניהו: "יהיו עריקים; אנחנו מקימים ממשלה"

    יועצו הבכיר של נתניהו, יונתן אוריך, טוען כי מועמדים שלא מגוש הימין בדרכם לערוק לגוש הימין: "עמלים על הקמת ממשלת ברגעים אלה"

    יונתן אוריך צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תש"ף. יונתן אוריך, יועצו הבכיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין לחדשות 12 לפני זמן קצר והתייחס למאמצים להקמת ממשלה: "אנחנו עובדים על ממשלה ברגעים אלה. יהיו עריקים (שלא מגוש הימין. ע.ד.) שיעברו אלינו".

    על גנץ אמר אוריך: "אני הייתי בחדר כשנתניהו ישב במשא ומתן הקואליציוני עם גנץ והציע לו רוטציה לאחר שלושה חודשים וגנץ אומר לו: 'אני אחשוב על זה, אולי', זה מסביר לך במי מדובר. הוא לא מסוגל לקבל החלטה. הוא רץ לשאול את גבי וגבי מתייעץ עם יאיר ויאיר מתייעץ עם בוגי ואין שם קבלת החלטות".

    על מצבו המשפטי של נתניהו, אמר אוריך: "נתניהו הולך למשפט מדהים ולזיכוי מהדהד שינקה ויחטא את כל היחסים בין פוליטיקאים לאנשי תקשורת ויוציא אותם לאור השמש. אני מכיר את התיקים והכל קשקוש".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      טוב עשה גנץ כשלא הלך עם ביבי.לביבי יש נטיה לעשות צחוק מהעבודה ולכן המדינה נראת כמו שהיא נראת.
      ביבי קמפיינר משובח אך האם הוא נותן משהו בתמורה לבוחרים שלו.המדינה נהייתה יותר ימנית ומעוניינים למילחמה עם איראן .אנחנו זקוקים לקואליציה חזקה שתמתן קצת את רוחות המילחמה.לא בטוח בכלל שמילחמה כזו טובה לנו.שילך עם ינקלביץ,יקים ממשלה ויקי סוף סוף אחריות על כל המודלים הלאומיים שישנם כבר וששוב יהיו.הצטרפות של גנץ לקואליציה כזו,תחמיר את המצב ותעשה כאוס לאומי.ביבי לקח על עצמו להוביל מדינה ימנית מיליטנטית שבנויה על שנאה.שהוא יוביל אותה ולא כחול לבן

    2. 3

      לכו ותקימו ממשלה צרה. אם עריקים או בלי עריקים תהיה לכם ממשלה צרה צרורה. אנחנו נשב באופוזיציה רחבה ונראה אתכם מזיעים קשה מול כל הבעיות שהשארתם בממשלות הקודמות.

    3. 2

      אני לא מבינה למה שמאלנים מסתכלים בכלל בקול חי???!! לכו לערוצין החילונים! אין עוד מלבדו זכינו ותאכלו קש שמאלנים יש דין ויש דיין מי שנגגד התורה אוכל אותה

    4. 1

      ל"אני בתגובה 1. תנוחמו מן השמים! ושתחזור בתשובה במהרה!