ראב"ד ביתר עילית בירך את נציגי לאומי לרגל הרחבת הפעילות

    עפר גדנקן No Comments on ראב"ד ביתר עילית בירך את נציגי לאומי לרגל הרחבת הפעילות

    ברכת הצלחה: ראב"ד ביתר עילית, הגאון רבי צבי בוורמן שליט"א, בירך על פתיחת השלוחה החדשה של לאומי בעיר, זאת במסגרת ביקור מיוחד שערכו בכירי הנהלת הבנק במעונו. במהלך הביקור ציין ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, כי הבנק פועל בשיתוף פעולה עם רבני הערים והקהילות בכל רחבי הארץ, לטובת הלקוחות.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי לאומי סקרו בפני הגר"צ ברוורמן את מגוון השירותים הבנקאיים המוצעים בשלוחה החדשה, כולל עמדות לקבלת מידע שוטף על החשבון, בנוחות ובמהירות, 24 שעות ביממה, כספומטים מתקדמים למשיכה והפקדת מזומן, וכן עמדות לאומי דיגיטל לביצוע העברות בנקאיות, הפקדת צ'קים, תשלום חשבונות שוטפים, הזמנת פנקסי צ'קים ועוד.

    מר חנן ביטון, מנהל לקוחות בסניף שער העיר האחראי על שלוחת בית"ר עילית, סיפר כי כבר בתקופה הראשונה לפעילותה, התקיימו בשלוחה עשרות פגישות של לקוחות תושבי העיר עם בנקאי לאומי, וזאת במסגרת שירות 'הזמנת פגישה', המאפשר לכל לקוח לקבוע פגישה אישית עם הבנקאי במועד המתאים עבורו. עוד ציין ביטון, כי במהלך שעות הפעילות נמצא במקום נציג לאומי המעניק ללקוחות הדרכה והכוונה בתפעול המכשירים השונים לשירות עצמי וביצוע הפעילות הבנקאית המבוקשת באמצעותם.

    ר' יצחק חסדיאל הדגיש כי לאומי פועל מתוך היכרות מעמיקה והבנה לצרכיו הייחודיים של הלקוח החרדי, והזכיר כי פתיחת השלוחה בביתר עילית מצטרפת לפתיחת השלוחה החדשה באלעד. לדבריו, "תושבי הערים החרדיות הצעירות זכאים לשירותים בנקאיים מקצועיים ומתקדמים בנגישות מרבית".

    בסיום הביקור איחל הגר"צ ברוורמן לנציגי הבנק הצלחה רבה בפעילותם בעיר ביתר עילית, והדגיש כי הדבר יאפשר לתושבים לקבל שירות בנקאי מקצועי ויחסוך מהם זמן יקר ונסיעות מיותרות אל מחוץ לעיר. הראב"ד אף העניק לנציגי הבנק את ספרו החדש העוסק בדיני שכנים וממונות.

    השלוחה החדשה בביתר עילית ממוקמת במרכז המסחרי ברחוב הר"ן, והיא תפעל כשלוחה של סניף שער העיר בירושלים. במסגרת שירות 'הזמנת פגישה' (בטלפון 5522* שלוחה 5), יוכלו לקוחות לאומי לקבוע מראש פגישה עם בנקאי בשלוחה בימי שני ורביעי, בשעות הבוקר בין 9:00-13:30 ובשעות אחה"צ בין 16:00 ל-18:30, וזאת במועד שנוח להם.



    0 תגובות