דרעי שב ומדגיש: "גוש הימין קרוב ל-60 מנדטים"

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי שב ומדגיש: "גוש הימין קרוב ל-60 מנדטים"

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פתח את יום הבחירות בעליה לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שם נשא תפילה להצלחת המערכה. לאחר הצבעתו בקלפי בהר נוף אמר דרעי: "זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה. קיבלתי אתמול את הסקר האחרון: גוש הימין קרוב ל-60 מנדטים" | צפו

    17:52
    18.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המלחמה נגמרה? נחשף: צה"ל מרחיב ומבסס אחיזתו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי פתח את יום הבחירות בעליה לקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל מייסד תנועת ש"ס לתפילת נץ, יחד עם פעילים, חברי כנסת ובעלי תפקידים בתנועה.

    דרעי נשא תפילה מעל קברו של מרן: "שבע"ה הלילה תהיה הכרעה, יהיה רוב של 61, שנוכל להקים ממשלה ולהמשיך לשרת את עם ישראל המסורת. למען השכבות החלשות, למען כל מה שמרן חינך אותנו וגידל אותנו לעשות את שליחותו".

    מאוחר יותר הגיע השר דרעי לקלפי בהר נוף שם מימש את זכותו הדמוקרטית והצביע. בדברים שמסר לאחר ההצבעה אמר דרעי: "זו הפעם החמישית בשנה וחצי האחרונות שאני נמצא פה ומצביע. אני משוכנע שזו הפעם האחרונה מכיוון שאני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו וש"ס תהיה חזקה, אבל אם חלילה לא נקבל את ה-61 והגוש השני יקבל את ה-61 – אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק".

    עוד הוסיף דרעי: "עמיר פרץ אמר את במפורש שהגוש השמאלי הגיע לסיכום יחד עם ליברמן להקים ממשלה בכל מחיר. לכן הבחירה ברורה – או ממשלה ימנית בראשותו של בנימין נתניהו או ממשלה שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן. ההכרעה היום חייבת להיות ברורה ביותר. אנחנו קרוב ל-60 מנדטים, עם קצת מאמץ ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית ובכל יחזקו את השמאל ויענישו בזה את ארץ ישראל – אנחנו בע"ה נעבור".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על דרעי עושה הכול בשביל הימין

    2. 1

      אריה דרעי מאחלת מכל הלב שתנצחו את השמאל.ימין חזק עם אמונה ולא שמאל עם ת.ז. לערבי הגדה כחולות.