עוצמה יהודית: "הושג הסכם עם הליכוד, נתניהו חזר בו"

    ישראל רובין 1 Comment on עוצמה יהודית: "הושג הסכם עם הליכוד, נתניהו חזר בו"

    לאחר שיו"ר עוצמה יהודית הצהיר בשבוע שעבר כי יסיר את מועמדותו בתנאים מסויימים, טוענים במפלגת עוצמה יהודית כי בלילה האחרון כבר הושג הסכם שכזה עם מפלגת הליכוד, אולם האחרונים חזרו בהם לפתע מההסכם בשעות הבוקר

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת "עוצמה יהודית" המתמודדת בבחירות לכנסת ה-23 טוענים כי במהלך הלילה (בין מוצ"ש לראשון), סוכמו תנאים עקרוניים בין עוצמה יהודית לסיעת הליכוד.

    לפי התנאים, המועמדת מאי גולן המוצבת במקום 34 בליכוד תשמש כחברת כנסת מטעם עוצמה יהודית, ואם תקום ממשלת 61 היא תייצג בהצבעות את מצביעי עוצמה יהודית. עוד על פי ההסכם, הליכוד יוריד את אחוז החסימה ויבוטל סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת. כמו כן סוכם, כי המאחז הפלסטיני הבלתי חוקי חאן אל אחמר יפונה תוך שישה שבועות.

    למרבה הפלא, אומרים בעוצמה יהודית, הבוקר (ראשון) עדכנו נציגי הליכוד את המפלגה כי ראש הממשלה חזר בו מהסיכום.

    יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר מסר: "נתניהו מסכל שוב את ממשלת ה-61, ועושה רושם שהוא מעוניין בממשלת אחדות עם גנץ ולא בממשלת ימין. אם נתניהו לא מסוגל לעשות את הדברים הללו אזי שהוא לא רוצה באמת לממש מדיניות ימין ועוצמה יהודית חייבת להתמודד כדי לשמור על הליכוד בימין".

    כזכור, ביום רביעי האחרון קיימו במפלגתם עוצמה יהודית מסיבת עיתונאים ובה הצהירו כי באם יתקיימו תנאים מסויימים – מפלגת עוצמה יהודית מוכנה להסיר את מועמדותה בבחירות לכנסת ה-23.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נמאס כבר ממנו, בגללו כל הזמן הימין והחרדים מפסידים, כל הזמן דרמות הסכמים ופיצוצים… אסור להצביע לו, בין כך אין סיכוי שהוא יוריד את המועמדות. אבל אנא חוסו ותצביעו לכל מפלגה ימנית או חרדית אחרת אבל רק לא לו.