הליכוד על הביקור בישיבה: בגלל בן גביר

    איתי גדסי 2 Comment on הליכוד על הביקור בישיבה: בגלל בן גביר

    בכחול לבן טענו כי ראש הממשלה היה מעורב אישית בכל סיפור ההקלטה, בגלל ביקורו בישיבה בה השתתף הרב גיא חוברה | בליכוד הגיבו כי הביקור בישיבה חרדית היה בגלל הסכנה מהצבעה לבן גביר

    Head of Blue and White party Benny Gantz speaks during a Blue and White party conference in Rishon LeZion on February 4, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ??? ????? ???????? ?????? ?????
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהוקלט יועצו הבכיר והקרוב ביותר של יו"ר כחול לבן בני גנץ שאמר, "לגנץ אין אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לביטחון ישראל". ראש הממשלה אמר בתגובה כי "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל".

    בכחול לבן האשימו את ראש הממשלה על ביקורו החריג בישיבת 'תורה והוראה בתל-אביב, כיומיים לפני פרסום ההקלטה ולטענתם: הביקור בישיבה שם השתתף גם הרב גיא חוברה ומועד פרסום ההקלטה אינו מיקרי, לטענתם ראש הממשלה הוא שעמד מאחורי כל העניין.

    מהליכוד נמסר בתגובה: מדובר בביקור פומבי שהיה מתועד מתחילתו ועד סופו בהשתתפות מאות תלמידים ועשרות רבנים, כחלק ממאמציו של ראש הממשלה נתניהו להוריד את אחוז ההצבעה של בן גביר.

    כל הספינים בנושא נועדו להסיט את תשומת הלב מדבריו החמורים של יועצו של גנץ, שחשף כי בני גנץ הוא סכנה לביטחון ישראל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חייב להסיר את המועמדות שלו

    2. 1

      המאפיונר מבלפור לא שוקט על שמריו. זה רק קדימון למה שיהיה פה לאחר הבחירות עם ינצח