הראל טל באלבום חדש • האזינו לפיוט "נעימה לי"

    דוד קליגר 3 Comment on הראל טל באלבום חדש • האזינו לפיוט "נעימה לי"

    כמעט חמש שנים אחרי שהוציא את אלבום הבכורה 'נפשי בשאלתי', הזמר והיוצר הראל טל משיק אלבום שני וחדש: 'קראתי בכל לב'. תריסר שירי האלבום כוללים את הסינגלים המצליחים: 'תתן אחרית לעמך', 'אנה אלך' ו'טוב ה' לכל'. על ההפקה המוסיקלית: אבי טל • האזינו לפיוט "נעימה לי"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרוב לחמש שנים חלפו מאז יצא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הראל טל – 'נפשי בשאלתי', שזכה ב"ה להצלחה רבה. השיר 'תעיתי כשה אובד' אותו הלחין הראל בעצמו, מתנגן עד היום ברחבות הריקודים, בוצע כקאבר על ידי ישי לפידות ואמנים נוספים, ואף טיפס לצמרת מצעדי השירים. במהלך השנים האחרונות ממשיך הראל להוביל להקת חתונות מצליחה, מופיע בהתוועדויות, בהופעות ואירועים שונים, במקביל לעבודה על אלבום שני וחדש, יחד עם המפיק המוזיקלי אבי טל.

    כעת, לכבוד חודש אדר הבא עלינו לטובה ולאחר ציפיה ארוכה, רואה אור האלבום החדש – 'קראתי בכל לב'. תריסר שירים מכיל האלבום, כולל 'תתן אחרית לעמך', המושר בישיבות בשעות רצון ואף מתנגן תחת החופה בחתונות רבות, 'אנה אלך' העוצמתי שנגע בלבבות רבים בישראל ונותן לאנשים כוח להתבודד ולזעוק מעומק הנשמה ו'טוב ה' לכל' האופטימי והמקפיץ – שיצאו כסינגלים, מושמעים רבות בתחנות הרדיו והפכו ללהיטים.

    האלבום החדש 'קראתי בכל לב', ממשיך את הקו של האלבום הקודם והאהוב. גם כאן הלחנים באלבום הם של הראל (למעט 'תתן אחרית'), המילים מורכבים מפסוקים, פיוטים עתיקים, שירים שכתב בעצמו וכן שיר שכתב חברו הטוב אלישוב הר שלום. האלבום הופק, מעובד, ומבוצע על ידי נגנים מהשורה הראשונה. התמהיל המוזיקלי באלבום כולל שמחה ועוצמה יחד עם רגש ונשמה. פריטה על מיתרים שבעומק הלב לצד אופטימיות וקצב.

    כדאי לשים אוזן במיוחד לשירים: 'נעימה לי' – פיוט שנכתב לפני כמאה שנה על ידי רבי משה אשקר הכהן מחאלב שכתב גם את הפיוט 'אל מאוד נעלה' וזכה ללחן חדש ומרענן של הראל. 'אל תשליכני' – שיר זעקה מלא באנרגיות, שחיבר הראל בצעירותו ביערות הגליל בתקופה של קשיים, התמודדויות וחיפוש רוחני. 'עוד ישמע' – להיט חדש לרחבות הריקודים בחתונות.

    מילות השיר:
    נעימה לי עירך י-ה נעימה לי
    ארץ צביה מאד ערבה לי

    מה נוראה נאוה ויפה
    לה כלתה נפשי ונכספה
    לבנינה רוחי שאפה
    לראות הודה וזיו היכלי

    נעימה לי…

    שור כי בניה לה תאבו
    מזמן רב בה לא ישבו
    ועתה מתי לה ישובו
    וינחלוה בגורלי

    נעימה לי…

    הן בשלומה שאול ישאלו
    ובשמחתם זכרה יעלו
    נא בשר להם קומו תעלו
    להר קדשי ובית זבולי

    נעימה לי…



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איזה שיר יפה! כל האלבום מקסים! תודה רבה!

    2. 2

      איך משיגים את האלבום החדש?? וואי כמה חיכינו…