נתניהו על גנץ: "מסית ומתלונן על הסתה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו על גנץ: "מסית ומתלונן על הסתה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של ח"כ בני גנץ נגדו ואמר: "אנחנו שומעים אותם מסיתים יומם ולילה נגדנו ומתלוננים על הסתה"

    נתניהו צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תש"פ. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדבריו של יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ כנגדו ואמר: "שמעתי את בני גנץ אומר שאנחנו מפרקים את החברה הישראלית. אנחנו שומעים אותם מסיתים יומם ולילה נגדנו ומתלוננים על הסתה. הם מסתירים את האמת והאמת הפשוטה היא שאנחנו במרחק שני מנדטים מניצחון".

    דבריו של נתניהו, כאמור, נאמרו בתגובה לדבריו של ח"כ גנץ. "שמעתי שנתניהו נסע לטקס אבן פינה לבניית בית החולים בקרית אתא", אמר "דווקא היום? איפה הדבר הזה היה תקוע? פתאום זה נהיה דחוף? מה הוא חושב שמישהו קונה את זה?"

    גנץ הוסיף ואמר: "אני מוטרד מבעיות הביטחון שלנו ואני יודע לטפל בהן. מה שמדאיג אותי זה לא רמת הגולן, לא חיזבאללה, לא איראן, מה שמדאיג אותי זה איך אנחנו לא נתפרק כחברה ובזה אני רוצה לעבוד. יהיה גם יום אחרי הבחירות, התקופה הזו בסוף תגמר, ואנחנו נצטרך להיות ביחד. צעירים שואלים אותי היום למה שנרצה להישאר פה? אנחנו חייבים למצוא את הדרך לחיות ביחד, אני רוצה להקים קבינט פיוס שלא עולה כסף אבל דורש תשומת לב מנהיגותית".

    הליכוד הגיב לדבריו ואמר: "גנץ נראה מאוד לא רגוע הערב. אנחנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל. פוליטיקה זה תחום קשה, תפקיד ראש ממשלת ישראל – קשה הרבה יותר. גנץ פשוט לא יכול".



    0 תגובות