"אני אחד מ-120 שתדלנים": פרופיל עם ח"כ ישראל אייכלר • צפו

    עמית דניאל 3 Comment on "אני אחד מ-120 שתדלנים": פרופיל עם ח"כ ישראל אייכלר • צפו

    על הדרך שהתחילה בהפגנת רחוב של ציבור חרדי, ההמשך במעוזי התקשורת הישראליים והשליחות הציבורית בכנסת | חבר הכנסת ישראל אייכלר מדבר על הכל | פרופיל – מגיש: אפרים דוד | צפו

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במאי: ישי נוימן
    עריכת וידאו: מנדי אור



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קטע מתוך דברים בעניני השעה שנאמרו בארוכה על מצב הזמן וסערת התקופה של הבחירות. במילים קצרים; ~ רצוני לומר לכם על דבר שאמנם יש עדיין כמה ימים עד שיהיה נוגע למעשה, אך כיון שחוששני שבעוד ימים ספורים הרחוב יתמלא בתעמולת "ודבריושמעת מתוך האש"… ואז יהיה קשה להוציא את הבחורים והאברכים מהאש… לכןאנו פה כעת במילים קצרות.

      היות ובעוד תקופה הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שזה איסור גמור ללכת ולהצביע,  איסור ממש,  מאיסורים החמורים ביותר,  ואני אבאר בקצרה; ודאי התעמולה הגדולה תתפרסם שכבר החזו"א זי"ע התיר להצביע, ועוד ועוד ע"ז הדרך, צריךלדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה "אז" כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, וכהיום הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר.

      גם ~ ידוע שהרב מפוניבז' זצ"ל ייצג את היהדות החרדית בליטא,וכשהגיע לא"י שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לומספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ד'ותורתו!!!!!!

      א"כ מה ההיתר לשלוח לשם, קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה המתירים הכל, ומתפשרים על הכל, נגד התורה הקדושה רח"ל, כמו הגיוס, חילול שבת, חפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר "להם" לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!!

      וידוע שלראשונה, האדמו"ר מסלאנים שליט"א הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה חזקה לאגודת ישראל. נמצא שכעת האדמו"ר מסלאנים שליט"א נגד ההשתתפות בבחירות…

      וזה היה אמש בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד יצא האדמו"ר בחריפות נגד ההשתתפותבבחירות ואמר שכל ההיתר היתה רק נכון לשעתו שלא ישב בקואליציה, ובפרט עכשיו שהחכי"ם החרדים מסתירים ומשתיקים את כל המנהיגים והאדמורי"ם והגדולים, בענייני גזירת הגיוס, וחילולי שבת ברבים, וחפירת קברים של יהודים, ולא דואגים לדיור וכו' וכו' אז ההוראה שבבחירות האלו לא ישתתפו כלל וכלל.

      ולכן אני הק' חוזר ואומר; שלדעת כל גדולי הדור (לא אלו המנהיגים/ הגדולים כמו יענקוש וכו') זה איסור חמור ללכת להצביע לשמד כפשוטו, ואף אם יש מי שלא ישמע לי, לכל הפחות בזמן שהוא הולך לשים את הפתק ב'קופסא' שירעדו לו הידיים, כי הוא הולך לתת את הכח למהרסי ומחריבי היהדות האמיתיים!! המחריבים האמיתיים זה הם, לא לפיד לא ליברמן, רק יהדות התורה ש"ס וכו' ודומיו, (למרות שדעותיהם אינם רחוקות…).

      וגם אם בעוד ימים תשמעו שכל כלל ישראל מתאחד, -כ-ל- המפלגות ה'חרדיות', אעפ"כ תדעו שזה איסור גמור ללכת ולהצביע!! וכל האיחוד זה הבלוף הגדול של הבחירות של הכופרים החרדים… ואל תאמינו לכל הלוקשים והשקרים שמוכרים לכם בשם הגדולים.

      האמת שכולם מרגישים שמשיח היה צריך לבוא מזמן, לא נראה שיש "דור שכולו חייב" יותר מעכשיו, אבל כנראה זה עוד לא ממש הסוף, ליבא לפומא לא גליא, אינני רוצה לומר מה אני עוד חושב, שלא לפתוח פה, אבל אל תהיו מופתעים אם תגלו התדרדרות רוחניות נוספות ושפל חדש אצל החרדים בימי הבחירות, השם ירחם עלינו. הנה דעת תורה עם השקפה ברורה בענין הבחירות. משיח בקרוב!

    2. 1

      רֹדֵף צְדָקָה וָחָסֶד יִמְצָא חַיִּים צְדָקָה וְכָבוֹד