הליכוד לאשכנזי: "אם תמשיך לשקר נפרסם את ניסיונותיך להצטרף לליכוד"

    איתי גדסי 7 Comment on הליכוד לאשכנזי: "אם תמשיך לשקר נפרסם את ניסיונותיך להצטרף לליכוד"

    ראש הממשלה חשף הערב כי בהקלטות של חבר הנהגת כחול לבן,"אשכנזי אמר באותן הקלטות, אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם עם גורלנו". אשכנזי הגיב לדברים ואמר: "למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל?". והתגובה החריפה של הליכוד

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף כי בהקלטות של ח"כ אשכנזי, שנשארו תחת צו איסור פרסום של מערכת המשפט, "אשכנזי אמר באותן הקלטות, אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם עם גורלנו'.

    נתניהו הוסיף, "אני לחמתי לצד דרוזים, אני חייב את חיי שקיבלתי מגיבור ישראל סלים שופי בפעולה שעשיתי מעבר לקווי האויב, אני לעולם לא אשכח את זה, ושלחתי אותם גם אל הקרב. ביקרתי אותם בביקורי תנחומים של משפחות שכולות, ולשמוע רמטכ"ל שאומר דברים כאלה נגד בני העדה זה דבר מקומם ומזעזע" הטיח רא"מ בח"כ אשכנזי והוסיף, "אני אומר לגנץ ואשכנזי עכשיו, תתביישו לכם, תגנו את הדברים הללו מיד" אמר נתניהו.

    ראש הממשלה חזר על חשיבות פרסום ההקלטות לפני הבחירות, "צו איסור הפרסום מונע ממני לפרט את מה שנאמר שם אבל אני חושב שכל אזרח בישראל שיודע את חובתנו לעדה היה מצטרף גם כן. לכן אני דורש את פרסום הקלטות הללו ועוד לפני הבחירות".

    גבי אשכנזי הגיב לדברי נתניהו כנגדו ואמר: "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו", תקף אשכנזי בחריפות והוסיף "אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה- למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית – תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין" אמר אשכנזי.

    מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של אשכנזי: "אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת, בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך" אומרים בליכוד והוסיפו, "עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה" הבהירו בליכוד.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      כל המדינה הזאת השתגעה!!!!!!!!!!!!!!!! לא רוצה להצביע לאף אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!! די נגמר!!!!!!!!!!!

    2. 6

      משיח נאו!הכל מושחת!
      לבקש גאולה חזק!בזכות משה רבנו ע"ה(הבחירות בו'-ז' אדר)נגאל מהגלות הקשה של ערב רב!

    3. 5

      לבחור משיח צדקנו ולא יהיו יותר בחירות

    4. 4

      דווקא כדי שיהיה סוף סוף הכרעה ברורה (תקוותי לגוש הימין) הפעם אני יוצא להצביע

    5. 3

      כולם משוגעים, ולכן יש לי עוד סיבה מעולה להישמע לגודלי ישראל. כי אני לא 'בוחר' במשוגע זה או זה, אלא מצביע לה'!!!
      כולנו למערכה

    6. 2

      רב ליאור אתה עושה נזר לימין אם בן גביר יפרוש צריך ללכת על הראש הבן שלי מעריץ את בן גביר בבחירות האחרנות הוא הצביע לבן גביר שכנעתי אותו שלא יצביע
      לבן גביר וחבל שהקול שלו ילך לאיבוד והו שמע לי ויצביע ליכוד

    7. 1

      הנה קטע מתוך דברים בעניני השעה שנאמרו בארוכה על מצב וסערת התקופה.
      רצוני לומר לכם על דבר שאמנם יש עדיין זמן עד שיהיה נוגע למעשה, אך כיון
      שחוששני שבעוד שבוע הרחוב יתמלא בתעמולת "ודבריו שמעת מתוך האש"… ואז יהיה קשה להוציא את הבחורים מהאש… לכן אומר כעת במילים קצרות, ונצטרך עוד לדבר בהרחבה בעז"ה.

      היות ובעוד תקופה הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שזה איסור גמור ללכת ולהצביע, איסור ממש, ואני אבאר בקצרה, ודאי התעמולה הגדולה תפרסם שכבר החזו"א ציוה להצביע, ועוד ועוד ע"ז הדרך, צריך לדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה "אז" כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר.

      ידוע שהרב מפוניבז' זצ"ל ייצג את היהדות החרדית בליטא, וכשהגיע לא"י שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לו מספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ד' ותורתו!!!!!!

      א"כ מה ההיתר לשלוח לשם, קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה מתירים הכל ומתפשרים על הכל, נגד התורה הקדושה רח"ל, כמו הגיוס, חילול שבת, חפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר "להם" לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!!

      וידוע שלראשונה, האדמו"ר מסלאנים הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה לאגודת ישראל. וזה אמת, כן ממש כך, האדמו"ר מסלאנים נגד ההשתתפות בבחירות…. אמש בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד יצא האדמו"ר בחריפות נגד ההשתתפות בבחירות ואמר שכל ההיתר היתה רק נכון לשעתו שלא ישב בקואליציה, ובפרט עכשיו שהחכי"ם החרדים מסתירים ומשתיקים את כל האדמו"רים וכל הגדולים, בענייני גזירת הגיוס וחילולי שבת חפירת קברים, ולא דואגים לדיור וכו' וכו' אז ההוראה שבבחירות האלו שלא ישתתפו כלל וכלל.

      ולכן אני חוזר ואומר לדעת כל גדולי הדור (לא אלו המנהיגים/הגדולים כמו יענקוש) זה איסור חמור ללכת להצביע לשמד, ואף אם יש מי שלא ישמע לי, לכל הפחות בזמן שהוא הולך לשים את הפתק ב'קופסא' שירעדו לו הידיים, כי הוא הולך לתת את הכח למהרסי ומחריבי היהדות האמיתיים!! המחריבים האמיתיים זה הם, לא לפיד לא לברמן רק יהדות התורה ש"ס וכו' ודומיו, (למרות שדעותיהם אינם רחוקות…).

      וגם אם בעוד שבוע תשמעו שכל כלל ישראל מתאחד, -כ-ל- המפלגות ה'חרדיות', תדעו שזה איסור גמור ללכת ולהצביע!! וכל האיחוד זה הבלוף הגדול של הבחירות של הכופרים … ואל תאמינו כל הלקשים שמוכרים לכם בשם הגדולים.

      האמת שמשיח היה צריך לבוא מזמן, לא נראה שיש "דור שכולו חייב" יותר מעכשיו, אבל כנראה זה עוד לא ממש הסוף, ליבא לפומא לא גליא, אינני רוצה לומר מה אני עוד חושב, שלא לפתוח פה, אבל אל תהיו מופתעים אם תגלו התדרדרויות רוחניות נוספות ושפל חדש אצל החרדים, השם ירחם. הנה השקפה ברורה בענין הבחירות.