הרב ליאור מסרב לפגוש את ראה"מ ומעביר לו מסר: עוצמה לא תפרוש

    איתי גדסי 1 Comment on הרב ליאור מסרב לפגוש את ראה"מ ומעביר לו מסר: עוצמה לא תפרוש

    במכתבו לראש הממשלה כותב הרב ליאור: "אין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין"

    Kiryat Arba's Chief Rabbi Dov Lior at the West Bank settlement of Migron.on Thursday, July 21 2011. The state has pledged to destroy three permanent structures in the West Bank outpost of Migron within 3 days. Photo by Yossi Zamir/Flash 90 *** Local Caption *** ??? ?? ????? ????? ??????? ???? צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב דוב ליאור, רבה של עוצמה יהודית ומבכירי רבני ופוסקי הציונות הדתית, שלח היום (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא מתייחס לניסיונותיו להיפגש עימו, במסגרת הלחצים של ראש הממשלה לגרום לפרישת עוצמה יהודית.

    הרב ליאור פותח את מכתבו לראש הממשלה: "פנו אליי בשמך שאתה מעוניין לשוחח איתי בנוגע להמשך דרכה של מפלגת 'עוצמה יהודית', ולבקש שאני אפרסם מכתב הקורא לה לפרוש מההתמודדות בבחירות".

    "אני מצטער מאוד שאיני יכול למלא את בקשתך לקרוא ל'עוצמה יהודית' לפרוש, היות ואני רואה בה תנועה שמאמינה בעקרונות שאני דוגל בהם, ואין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידאולוגיה בה אני מאמין", כותב הרב ליאור לנתניהו.

    הרב חותם את מכתבו: "אני מאחל לך שתצליח במלאכת הרכבת הממשלה, ושזו תהיה ממשלה ימנית אמיתית, לכבודה של האומה ולכבודה של ארצנו השלימה ומיושבת יהודים לכל אורכה ורוחבה. עלה והצלח לטובת מדינת ישראל, והשם אלוקי מערכות ישראל יתן לך את הכוח והתבונה הנכונה לנווט את ספינת ישראל במים הסוערים".



    1 תגובות

    מיין תגובות