נתניהו על פטירתו של נשיא מצרים: "היה ידיד אישי שלי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו על פטירתו של נשיא מצרים: "היה ידיד אישי שלי"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעה מיוחדת לאור פטירתו של נשיא מצרים הקודם חוסני מובארכ, "היה מנהיג שהוביל את עמו לשלום ולביטחון, לשלום עם ישראל. נפגשתי איתו פעמים רבות, התרשמתי מהמחויבות שלו"

    Prime Minister Benjamin Netanyahu during a Likud party meeting at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 9, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעת ניחומים מיוחדת לנשיא מצרים עבד אל-פתח א-סיסי, על פטירתו היום (שלישי) של נשיא מצרים הקודם חוסני מובארכ, "בשם אזרחי ישראל ובשם ממשלת ישראל, אני מבקש להביע צער עמוק על לכתו של הנשיא חוסני מובארק".

    נתניהו הוסיף, "הנשיא מובארק, ידיד אישי שלי, היה מנהיג שהוביל את עמו לשלום ולביטחון, לשלום עם ישראל. נפגשתי איתו פעמים רבות, התרשמתי מהמחויבות שלו, ואנחנו נמשיך ללכת בדרך המשותפת הזו. אני מבקש לשלוח תנחומים לנשיא א-סיסי, למשפחת מובארק ולעם המצרי", אמר ראש הממשלה בסוף הודעת האבל המיוחדת.

    גם מרכז פרס לשלום פרסם הודעת ניחומים בה נכתב: מובארק היה ממשיך דרכו של הנשיא סאדאת, איש של שלום אשר תרם רבות לטיפוח והידוק היחסים הכלכליים והמדיניים בין מצרים וישראל הנשיא מובארק והנשיא ה-9 שמעון פרס ז"ל היו ידידי אמת ושותפים אמיצים לחתירה לשלום של ישראל ושכנותיה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממממהההההה??????????? מה זאת אומרת ידיד אישי?????????? הרי פרעה הרשע שנא את בני ישראל