יו"ר ההסתדרות לשר אקוניס: "מנע פיטורי עובדים בעקבות הנגיף"

    ישראל רובין No Comments on יו"ר ההסתדרות לשר אקוניס: "מנע פיטורי עובדים בעקבות הנגיף"

    יושב ראש ההסתדרות הלאומית בפנייה דחופה לשר העבודה והרווחה בדרישה למתן פתרון למשבר בענף התיירות לנוכח התפרצות הקורונה והשפעתה ההולכת

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של עובדים בענף התיירות החוששים למקום עבודתם לנוכח הצמצומים שכבר הכריזו עליהם מספר חברות בענף התיירות והתעופה, שיגר היום יושב ראש ההסתדרות הלאומית מר יואב שמחי מכתב אל שר העבודה והרווחה מר אופיר אקוניס, בו הוא מבקש את התערבותו למניעת פיטורי העובדים ופגיעה בהם. הפנייה הועברה היום באופן דחוף לקראת הדיון שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא היערכות המדינה עם נגיף הקורונה.

    "אני פונה אל כבודו ומבקש את התערבותך הדחופה במשבר אליו נקלעו ענפי התיירות, התעופה והשילוח הבינלאומי בשל נגיף הקורונה אשר משפיע באופן מיידי על התעסוקה ולבקשך כי תפעל למניעת פיטורי מאות עובדים בענפים אלו", כותב שמחי במכתבו.

    יושב ראש ההסתדרות הלאומית הוסיף: "הנני משוכנע כי במקום פיטורם של מאות ואלפי עובדים אשר יצטרפו למעגל האבטלה, יקבלו דמי אבטלה ויפלטו משוק העבודה, ניתן למצוא פתרון ארעי למימון זמני לאורך חודשיים / שלושה של שהות עובדים אלו בחופשה ללא תשלום או בחלופת סיוע כלכלי לעסקים הרלוונטיים, פתרון אשר ימנע את פיטורי העובדים".



    0 תגובות