נתניהו לראשי החמאס: "אם לא יושב השקט – אתם הבאים בתור"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לראשי החמאס: "אם לא יושב השקט – אתם הבאים בתור"

    לקראת הפסקת אש? הגיאהד האיסלאמי מפרסם הצהרה לפני זמן קצר כי השלים את התגובה על חיסול אנשיו בדמשק ובעזה | שישה נפגעים באורח קל מאירועי האזעקות, הגיעו לבית החולים ברזילי באשקלון | נתניהו מאיים על ראשי ארגוני הטרור: "אם לא תעצרו אתם הבאים בתור"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שני) בדרום וביקר בעמדה של סוללת 'כיפת ברזל' את לוחמי היחידה. ראש הממשלה אמר בהצהרה דרמטית הערב: "אתמול תקפנו בכמה זירות – תקפנו בסוריה, תקפנו בעזה, ואנחנו מוסיפים להכות עכשיו עם מטוסים, טנקים ומסוקים".

    ראש הממשלה העביר מסר חד משמעי לראשי ארגוני הטרור בעזה: "אנחנו נמשיך להכות עד שיושב השקט. יש לי מסר לראשי ארגוני הטרור: אם לא יושב השקט – אתם הבאים בתור" אמר נתניהו.

    בצה"ל אומרים הערב כי מתחילת סבב הלחימה אמש ועד השעה 18:00 זוהו כ-50 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לאחר תחקור עומדים אחוזי היירוט על כ-90 אחוזים מהשיגורים, בהתאם למדיניות היירוט.

    בניסיון להגיע להפסקת אש, הג'יאהד האיסלאמי מכריז לפני זמן קצר: הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי מודיעה כי היא השלימה את תגובתה הצבאית על התקרית אתמול בח'אן יונס והתקיפה בדמשק.

    מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: משעות הצהרים הובאו ששה נפגעים מאירועי האזעקות באשקלון ושדרות. שנים שנפגעו בזמן הליכה לאיזור ממוגן, מצבם קל. ארבעה נפגעי חרדה מצבם קל.

    תקיפה של עמדת הג'יאהד האיסלאמי ברצועה:

     

     

     



    0 תגובות