הליכוד וכחול לבן מבטלים את כנסי הבחירות; נתניהו תקף את גנץ

    איתי גדסי 2 Comment on הליכוד וכחול לבן מבטלים את כנסי הבחירות; נתניהו תקף את גנץ

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את יו"ר כחול לבן בני גנץ, על רקע דבריו של יו"ר הרשימה המשותפת שאמר: "מפלגתי לא תשתף פעולה עם מי שתוקף בעזה"

    Election posters hung by the Blue and White party shows their candidate Benny Gantz and Israeli prime minister Benjamin Netanyahu with a Hebrew slogan reading 'Netanyahu cares only for himself', ahead of the Israeli elections. February 18, 2020. Photo by Miriam Alster/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ???? ?????? ?? ???? ????? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ההסלמה בדרום בהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (שני) לבטל את השתתפותו בכנסים של הליכוד בטבריה ובצפת והוא יקיים הערכות מצב ביטחוניות בקריה.

    גם בכחול לבן הודיעו כי כנסי הבחירות של המפלגה מבוטלים לעת עתה. וכי ראשי הנהגת המפלגה, בני גנץ, גבי אשכנזי ובוגי יעלון יתנו הצהרה ביטחונית לאור המצב הביטחוני.

    מוקדם יותר תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את דבריו של יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, כי "מפלגתו לא תשתף פעולה עם מי שתוקף בעזה". אמר נתניהו: "בושה וחרפה. בזמן שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שומרים על בטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת".

    עוד הוסיף ראה"מ, "לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל. רק הצבעה לליכוד תעצור את האסון הזה".

    בתגובה תקף יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ את דבריו ואמר: "בית נפגע בנתיבות, משפחות בורחות למקלטים וילדים בוכים בפחד-אבל ראש הממשלה מוצא זמן להמשיך בקמפיין השקרי שלו במקום להשיב את השקט לדרום".

    עוד הוסיף, "דבריו של עודה מקוממים, בדיוק בגלל התבטאויות כאלו הוא לא יישב בממשלתי. נתניהו, המדינה תחת אש-לך תטפל בה. לתושבים בדרום מגיע יותר. חייבים להתקדם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גנץ, רוצה מלחמה ורק בשביל שביבי יסתבך וגנץ יגרוף קולות מכך…

    2. 1

      שכחם להזכיר שראש הממשלה בנימין נתניהו, ביטל את הכנס הבחירות ב – : נוף הגליל, (לשעבר נצרת עילית….) עפולה, ומגדל העמק….