הירי אל הדרום נמשך; צה"ל מחסל חוליית שיגור; בחמאס מאיימים

    איתי גדסי No Comments on הירי אל הדרום נמשך; צה"ל מחסל חוליית שיגור; בחמאס מאיימים

    ירי כבד אל עבר יישובי הדרום ועוטף עזה נמשך כל העת | כלי טיס פגע בחוליית שיגור טילים של הג'יאהד האיסלאמי | בחמאס מאיימים לראשונה: "אם הכיבוש ירחיב את המתקפה שלו בעזה, הוא יתקל בהתנגדות שלא נתקל בה בעבר" | בישראל מזהירים את חמאס מפני תחילתה של מערכה רחבה וכואבת ברצועה

    A ball of fire and smoke rises above buildings during Israeli airstrikes in Khan Yunis, in the southern Gaza Strip on February 24, 2020. Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ??? ???????? ????? ????? ??????? ??? ???? ????
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה הוגברו מטחי הרקטות אל עבר ישראל, אזעקות נשמעות כל העת ביישובי עוטף עזה, שדרות, נתיבות ואשקלון. בחמאס הגיבו לראשונה מאז החל סבב הלחימה מול הג'יאהד האיסלאמי ואמרו: "אם הכיבוש ירחיב את המתקפה שלו בעזה, הוא יתקל בהתנגדות שלא נתקל בה בעבר".

    חלק מטיל שנפל על בית בדרום:

    מדובר צה"ל נמסר: לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקף עמדת שיגור של ארגון הטרור גא"פ בצפון רצועת עזה, ממנה נורו רקטות לפני זמן קצר משטח רצועת עזה לשטח ישראל. זוהתה פגיעה.

    טנקים בדרך לרצועת עזה. צילום חמ"ל דרום.

    על פי דיווחים ערביים, כל העת מנסים כטבמי"ם של צה"ל לצוד חוליות משגרים ולחס אותן בעת ביצוע השיגור. עוד על פי הדיווחים בעזה, נפתחה אש נ"מ לעבר הכטבמי"ם בניסיון להפילם.

    בעזה שולחים את המסר הבא לאזרחים מחשש לחיסול חוליות השיגור: ההתנגדות דורשת מהציבור הפלסטיני: אנו קוראים לחברינו להימנע מצילומי רקטות ההתנגדות, ולא לציין את מיקום שיגורם.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מוקדם יותר היום: "אנחנו תקפנו אמש גם בעזה וגם בסוריה. אני לא מתכוון להרפות מזה. אני כרגע בדרך לכאן קיימתי שיחה עם גורמי הביטחון. כפי שאתם יכולים להעריך, נפעל גם היום."

    פגיעה בכביש בדרום: משטרת ישראל

    עוד הוסיף נתניהו: "מעבר למכות הקשות שאנחנו מנחיתים על אויבינו, החמאס וגם הג'יהאד האיסלאמי צריכים להבין – זה לא יימשך כך. אם הם לא יפסיקו את האש לחלוטין, ואני לא מתכוון ליום, יומיים, אלא בכלל, אם לא תהיה הפסקה מוחלטת – נאלץ להפעיל את תוכנית המערכה הרחבה שהכנו".

    נתניהו לא הרחיב על התוכנית ברצועה אבל נתן רמז עבה ליכולות החדשות, "אלה לא מילים בעלמא, יש בהם דברים חדשים, מפתיעים שלא היו לא ב'עופרת יצוקה', לא ב'עמוד ענן' ולא ב'צוק איתן', וכל מי שנמצא בקבינט יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. המערכה, יכולה להיות מלחמה, היא מוצא אחרון".

    בסיום דבריו הבהיר שוב ראש הממשלה: "אינני ממהר ללכת לשם. אני יודע את המחיר שמשלמים חיילנו ומשפחות הנופלים. זה מוצא אחרון, אבל אם אין ברירה, לשם נגיע. ואבוי לחמאס ואבוי לג'יהאד האיסלאמי כשהם יגיעו ליום הזה. בחירה שלהם. אנחנו נעשה מה שצריך כדי להחזיר את הביטחון המוחלט לתושבי הדרום".

    הירי אל הדרום:



    0 תגובות