נתניהו מאיים במערכה צבאית בעזה: "אבוי לחמאס שהם יגיעו ליום הזה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מאיים במערכה צבאית בעזה: "אבוי לחמאס שהם יגיעו ליום הזה"

    ראש הממשלה שוחח עם ראשי ערים של אשקלון ושדרות ועדכן אותם על המצב הביטחוני. נתניהו הבהיר לחמאס, כי אם השקט לא ייפסק בכלל, "נפעיל מערכה צבאית רחבה בעזה"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu seen during a Tree planting event for the Jewish holiday of Tu Bishvat, in the West Bank settlement of Mevo'ot Yericho, in the Jordan Valley, February 10, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ???? ???? ????? ????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שני) עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם וראש עיריית שדרות אלון דוידי לאור ההסלמה הנמשכת בדרום מאז אמש, במהלכם שוגרו עשרות רקטות לעבר ערי הדרום.

    נתניהו אמר לראשי הערים, "אני מחזק את עמידתם האיתנה של תושבי הדרום", ראש הממשלה ועדכן את ראשי העיר בתמונת המצב הביטחונית. נתניהו סיפר כי "בכל רגע אני מקיים התייעצויות עם ראשי מערכת הביטחון".

    ראש הממשלה התייחס לתקיפות אמש בסוריה וברצועה ואמר: "תקפנו אמש עשרות מטרות ויעדי טרור גם בעזה וגם בסוריה. חיסלנו מחבלים רבים ופגענו בתשתיות טרור. אנחנו נפעל גם היום".

    "מעבר למכות הקשות שאנחנו מנחיתים על אויבינו, החמאס וגם הג'יהאד האיסלאמי צריכים להבין – זה לא יימשך כך" הבהיר נתניהו והוסיף, "אם הם לא יפסיקו את האש לחלוטין, ואני לא מתכוון ליום, יומיים, אלא בכלל, אם לא תהיה הפסקה מוחלטת" אמר ראה"מ ושיגר איום מפורש לראשי חמאס ברצועה, "נאלץ להפעיל את תוכנית המערכה הרחבה שהכנו".

    "אבוי לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי כשהם יגיעו ליום הזה. זאת בחירה שלהם" הבהיר ראש הממשלה ואמר בסיום דבריו, "אנחנו נעשה מה שצריך כדי להחזיר את הביטחון המוחלט לתושבי הדרום".



    0 תגובות